Εντυπωσιασμένοι από την τοπική φιλοξενία, την εξαίρετη γαστρονομική εμπειρία, την εκτεταμένη αμμώδη ακτογραμμή, την ηλιοφάνεια που επεκτείνεται και κατά τους φθινοπωρινούς μήνες και την ιστορική κληρονομιά της, δήλωσαν για την Ηλεία οι εκπρόσωποι 13 γερμανικών τουριστικών πρακτορείων, που επισκέφθηκαν την περιοχή από τις 16 έως τις 19 Σεπτεμβρίου.
Το ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) υλοποίησε η Υπηρεσία ΕΟΤ Γερμανίας, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, τον Tour Operator LMX, την αεροπορική εταιρεία Condor και την Aldemar, με στόχο τη γνωριμία των Γερμανών επαγγελματιών με τον προορισμό και την περαιτέρω προώθησή του στη γερμανική αγορά.
Κατά την έναρξη του ταξιδιού διοργανώθηκε ειδικό workshop υπό την επιμέλεια του προϊσταμένου του Τμήματος Σχεδιασμού και Τουριστικής Πολιτικής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, Λαυρέντη Βασιλειάδη, με αναλυτικές παρουσιάσεις για το τουριστικό προϊόν της περιφέρειας, σε επίπεδο αεροπορικών συνδέσεων, προσφερόμενων πακέτων διανυκτερεύσεων και προτάσεων γνωριμίας με την αυθεντική Ηλεία.
Στη συνέχεια, οι Γερμανοί πράκτορες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στην Αρχαία Ολυμπία, στην κοιλάδα του Αλφειού ποταμού και στο Κατάκολο, να επισκεφθούν οινοποιείο βιολογικής καλλιέργειας στο χωριό Λαντζόι, όπου δοκίμασαν κρασιά της περιοχής και ενημερώθηκαν διεξοδικά για την ιστορικότητα των αυτόχθονων ποικιλιών αμπέλου και να γευτούν εδέσματα της μοναδικής τοπικής κουζίνας. Τέλος, συμμετείχαν στη διαδικασία παρασκευής ελληνικών συνταγών με αυθεντικά τοπικά προϊόντα σε γαστρονομική εκδήλωση από την Aldemar. Αναχωρώντας οι επαγγελματίες τις γερμανικής αγοράς εξέφρασαν τη βεβαιότητά τους για σημαντική αύξηση των κρατήσεων προς την Ηλεία το προσεχές διάστημα, καθώς όπως εξήγησαν ο προορισμός καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις των Γερμανών ταξιδιωτών.
Η Κρήτη σε ταξιδιωτική εκπομπή της πολωνικής τηλεόρασης
Παράλληλα, από τις 15 έως τις 20 Σεπτεμβρίου τους νομούς Ηρακλείου, Ρεθύμνου και Χανίων επισκέφθηκε 7μελές συνεργείο του πολωνικού ομίλου media Wirtualna Polska TV. Το ταξίδι διοργάνωσε η υπηρεσία ΕΟΤ Πολωνίας σε συνεργασία με την δημοφιλέστερη πλατφόρμα τουριστικών πωλήσεων στη χώρα Wajacje.pl του ίδιου ομίλου και με τη σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης και της Metaxas Hospitality. Στόχος του ήταν να καταγραφεί όλο το εύρος του τουριστικού προϊόντος που προσφέρει η Κρήτη στους επισκέπτες της, από τις πόλεις και τις ξενοδοχειακές υποδομές της έως τις παραλίες και τη μοναδική γαστρονομία της. Το σχετικό επεισόδιο, διάρκειας 23’, θα προβληθεί σε νέα ταξιδιωτική εκπομπή της WP TV (με 1 εκατ. τηλεθεατές/μήνα) αρχικά τον Ιανουάριο του 2023 και κατόπιν σε τουλάχιστον 23 επαναλήψεις, με εκτιμώμενη συνολική τηλεθέαση περίπου 1 εκατ. ατόμων.