Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΕλληνογερμανικό Επιμελητήριο: Στρατηγικές, κίνητρα και χρηματοδότηση της βιώσιμης ανάπτυξης στα logistics

Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Στρατηγικές, κίνητρα και χρηματοδότηση της βιώσιμης ανάπτυξης στα logistics

Οι στρατηγικές ενσωμάτωσης των ESG κριτηρίων στις επιχειρήσεις και οι ευκαιρίες χρηματοδότησης όπως και τα κίνητρα για όσες εταιρείες ακολουθούν πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης, αναλύθηκαν στο πλαίσιο εκδήλωσης με τίτλο «ESG στον Ελληνικό τομέα Logistics – Success stories εταιρειών στην Ελλάδα», που διοργανώθηκε από το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, στο πλαίσιο της 88ης ΔΕΘ με τιμώμενη χώρα τη Γερμανία.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει ανακοίνωση του επιμελητηρίου, ο Γιώργος Στάμνος, πρόεδρος της Επιτροπής Μελών Logistics – μέλος ΔΣ του Eλληνογερμανικού Επιμελητηρίου και διευθυντής Ανάπτυξης Δικτύου της Goldair Cargo S.A., τοποθετούμενος ως κεντρικός ομιλητής, εστίασε στη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης, όπως και στις συνέπειες της άναρχης δόμησης της αγοράς μετά τη Βιομηχανική Επανάσταση, υπογραμμίζοντας την επιτακτική ανάγκη υιοθέτησης πρακτικών που προάγουν την αειφορία, τη σημασία της κινητροδότησης για την εξασφάλιση της βιώσιμης ανάπτυξης και την τήρηση των κριτηρίων ESG. Τόνισε επίσης, ότι κάθε καινοτομία προς την κατεύθυνση αυτή προστατεύει το περιβάλλον, προάγει την κοινωνική ευημερία και δημιουργεί μακροπρόθεσμη αξία για τους μετόχους και την κοινωνία.

Από την πλευρά της η ‘Αννα Βάσιλα, διευθύντρια Βιώσιμης Ανάπτυξης και Βιομηχανικών Υποθέσεων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, συμμετέχοντας ψηφιακά στην εκδήλωση ως κεντρική ομιλήτρια, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη, παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και προωθώντας στρατηγικά την Αθήνα ως προορισμό. Από το 2016, είναι το πρώτο αεροδρόμιο με Ουδέτερο Ισοζύγιο ‘Ανθρακα στην Ελλάδα και στοχεύει σε μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα (net zero) έως το 2025. Με πάνω από 16.000 εργαζόμενους εντός της αεροδρομιακής κοινότητας, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους μοχλούς ανάπτυξης και απασχόλησης στην Ελλάδα. To 2024, με στόχο τη βέλτιστη δυνατή εξυπηρέτηση των επιβατών, συνεχίζουμε την αναβάθμιση των υποδομών μας, με το εξαιρετικά σημαντικό έργο για αύξηση της ετήσιας χωρητικότητας του αεροδρομίου κατά 27% να βρίσκεται σε εξέλιξη».

Τέλος, ο κ. Γιώργος Ρουγγέρης, εμπορικός διευθυντής, της MAN Hellas Truck & Bus SA, τοποθετούμενος επίσης ως κεντρικός ομιλητής, σημείωσε, ότι σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως, περίπου το 25% των οποίων είναι επαγγελματικά. Πρόκειται για στοιχείο το οποίο, όπως είπε, θέτει μεγάλες προκλήσεις για όλες σχεδόν τις βιομηχανικές χώρες και τις αναδυόμενες οικονομίες. Ειδικότερα εξήγησε, ότι οι εκπομπές CO2 που σχετίζονται με τις μεταφορές, η ατμοσφαιρική ρύπανση και ο θόρυβος, αποτελούν τεράστια προβλήματα, ενώ η εξάρτηση από τις εισαγωγές πετρελαίου συνεχίζει να αυξάνεται.

Ο κ. Ρουγγέρης, αναφερόμενος ειδικότερα στην ΜΑΝ, υπογράμμισε ότι «η εταιρική ευθύνη αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εταιρικής στρατηγικής της, με τη ΜΑΝ να υποστηρίζει ολόκληρη την αλυσίδα αξίας, εστιάζοντας σε πέντε τομείς δράσης: την ευθύνη για τα προϊόντα, την ευθύνη στην παραγωγή, την ευθύνη στην αλυσίδα εφοδιασμού, την ευθύνη για τους ανθρώπους και την ευθύνη για την κοινωνία και την ακεραιότητα» τόνισε, για να προσθέσει ότι ο στόχος της μηδενικής ρύπανσης είναι δύσκολος, αλλά όχι αδύνατος.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ