Τη διάκρισή της μέσα από το Catalyst project του TM Forum με τίτλο «AIOps Autonomous Service Assurance» ανακοίνωσε η Intracom. Το βραβείο «Outstanding Contribution to TM Forum assets» αναγνωρίζει τη συνεισφορά βέλτιστων πρακτικών στην ανάπτυξη και λειτουργία μηχανισμών τεχνητής νοημοσύνης σε μεγάλη κλίμακα από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους (CSPs), συμβάλλοντας σημαντικά στο πρόγραμμα συνεργασίας AIOps του TM Forum.
Το βραβείο “Outstanding Contribution to TM Forum assets”αναγνωρίζει τη συνεισφορά βέλτιστων πρακτικών στην ανάπτυξη και λειτουργία μηχανισμών Τεχνητής Νοημοσύνης σε μεγάλη κλίμακα από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους (CSPs), συμβάλλοντας σημαντικά στο πρόγραμμα συνεργασίας AIOps του TM Forum.
Στόχος των συμμετεχόντων εταιριών, μέσα από αυτό το έργο, είναι να αναδείξουν πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να υποστηρίξει τη Διασφάλιση Υπηρεσίας (Service Assurance) στις λειτουργίες δικτύου των τηλεπικοινωνιακών παρόχων, δημιουργώντας έτσι τις βάσεις για αυτόνομα δίκτυα.
Η Intracom Telecom συγκεκριμένα επικεντρώθηκε στη βελτιστοποίηση του ενεργειακού αποτυπώματος των Εικονικοποιημένων Δικτυακών Λειτουργιών (Virtualized Network Functions – VNFs) σε υπολογιστικά κέντρα ΝFV (Network FunctionsVirtualization), διατηρώντας παράλληλα τους Στόχους Επιπέδου Υπηρεσίας (Service LevelObjectives – SLOs), μέσω της πλατφόρμας NFVResource Intelligence (NFV-RI).
Το Catalyst program αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία και μια πρακτική επιβεβαίωση με απτά και μετρήσιμα επιχειρηματικά οφέλη για τις επιχειρηματικές διαδικασίες και λειτουργίες των τηλεπικοινωνιακών παρόχων, όπως τη βελτιωμένη εμπειρία πελάτη, την ποιότητα υπηρεσίας, το βελτιστοποιημένο κόστος και τη μέγιστη επιχειρηματική απόδοση.
Ο Σωτήρης Μπίθας, Διευθυντής Marketing του Τομέα Τηλεπικοινωνιακού Λογισμικού της Intracom Telecom, σχολίασε: «Η συμμετοχή στο έργο AIOps Autonomous Service AssuranceCatalyst και η συνεργασία μας με μια σημαντική ομάδα κορυφαίων διεθνών εταιριών, εκτός από σημαντική εμπειρία, αποτελεί πηγή έμπνευσης ώστε να συνεχίσουμε να επενδύουμε σε αυτόν το νέο τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης, προκειμένουνα μπορούμε να υποστηρίζουμε καλύτερα τις λειτουργίες των τηλεπικοινωνιακών παρόχων μέσω των καινοτόμων λύσεών μας, όπως η πλατφόρμα NFV Resource Intelligence που κυκλοφόρησε πρόσφατα».