Η Περιφέρεια Αττικής,στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδιασμού για την ενίσχυσητης εξωστρέφειας των επιχειρήσεων, συμμετείχε ενεργά με δικό της περίπτερο στη διεθνή έκθεση Τροφίμων και Ποτών «TUTTO FOOD 2021» στο κέντρο εκθέσεων και εμπορίου “FieraMilano”. Η έκθεση ξεκίνησε την Παρασκευή 22 Οκτωβρίου και ολοκληρώθηκε την Τρίτη 26 Οκτωβρίου.
Η «TUTTO FOOD 2021» διοργανώθηκε για 8η φορά στο Μιλάνο και πραγματοποιείται με φυσική παρουσία, παράλληλα με την HOST, έκθεση για τον κλάδο του HORECA και την MEAT-TECH, η οποία αφορά στην επεξεργασία κρέατος και έτοιμων γευμάτων.
Μέσω της TUTTOFOOD η Περιφέρεια Αττικής είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει και να παρέχει ενημέρωση, σε διεθνές επίπεδο,για τα ποιοτικά αγροτικά προϊόντα της, τόσο μέσω των έντεκα (11) εκθετών-επιχειρήσεων που συμμετείχαν στο περίπτερό της, όσο και μέσω της πληροφόρησης που παρείχε η αντιπροσωπεία της, με επικεφαλής τον Γενικό Δ/ντή Αγροτικής Οικονομίας, Κτηνιατρικής και Αλιείας κ. Παύλο Χριστακόπουλο.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι τη δεύτερη ημέρα λειτουργίας της έκθεσης στις 23/10 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, προγραμματισμένη γαστρονομική εκδήλωση που είχε ως στόχο την προώθηση και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των τοπικών προϊόντων της Αττικής γης καθώς και την προβολή των αττικών ποιοτικών προϊόντων στους επισκέπτες της έκθεσης και στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της Ιταλίας, τα οποία κατέκλυσαν την αίθουσα. Την ζωντανή αυτή μαγειρική επίδειξη με προϊόντα της Αττικής παρουσίασε ο διακεκριμένος Chef και Πρόεδρος της Λέσχης Αρχιμαγείρων Αττικής – Ακρόπολις, κ. Κων/νος Μουζάκης.
Το Περίπτερο της Περιφέρειας Αττικής τίμησαν με την παρουσία τους ο επίτιμος Γενικός Πρόξενος του Μιλάνου, κ. Σάκκαρης Νικόλαος και η Προϊσταμένη του Γραφείου ΟΕΥ Μιλάνου, Σύμβουλος Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων κα Παρασκευή Καμπούρογλου με αντιπροσωπεία από το προξενείο.
Για τη συμμετοχή της Περιφέρειας Αττικής στην έκθεση, ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης δήλωσε:
«Είμαστε σταθερά προσανατολισμένοι στην ενίσχυση της εξωστρέφειας της Αττικής, μέσα από την προβολή των τοπικών μας προϊόντων και επιχειρήσεων. Καταβάλλουμε συστηματικές προσπάθειες,με συγκεκριμένες επιλογές και πρωτοβουλίες ώστε, μέσω της προώθησης του θεματικού τουρισμού, να ενισχύσουμε το brandname «Αττική» και να αναδείξουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου μας. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η συμμετοχή μας στην έκθεση “TUTTO FOOD 2021”».