Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΒ. Κορκίδης: Η αυστηρότερη τιμωρία είναι η απώλεια του πελάτη

Β. Κορκίδης: Η αυστηρότερη τιμωρία είναι η απώλεια του πελάτη

«Η αυστηρότερη τιμωρία είναι η απώλεια του πελάτη». Αυτό τονίζει σε δήλωσή του αναφορικά με την τροπολογία του Ν.4818/2021 του Υπουργείου Ανάπτυξης ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ & ΠΕΣΑ Βασίλης Κορκίδης.

«Το μεγαλύτερο πρόστιμο και η αυστηρότερη τιμωρία επιβάλλεται σε μια επιχείρηση από τον ίδιο τον καταναλωτή, πόσο μάλλον όταν δυσφημίζεται. Η τροπολογία για τη δημοσιοποίηση της εμπορικής ή εταιρικής επωνυμίας σε επιχειρήσεις, που παραβιάζουν τα ισχύοντα έκτακτα μέτρα για την περιστολή φαινομένων αθέμιτης κερδοφορίας θα ισχύσει αρχικά έως 30/6/22. Η ανάγκη προστασίας της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτή σε μια περίοδο που βρίσκεται σε αδυναμία είναι υποχρέωση όλων των ανθρώπων της αγοράς, αφού όλοι είμαστε καταναλωτές. Αυτός ήταν και ο λόγος που προτείναμε 7 σημεία ελέγχου πριν κοστολογήσουμε και τιμολογήσουμε ένα καταναλωτικό αγαθό.

Για την κερδοσκοπία υπάρχουν αλήθειες και μύθοι, όμως δεν επιτρέπεται οι μύθοι να αδικούν επιχειρήσεις, ούτε οι αλήθειες να μένουν ανώνυμες και να δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό στην αγορά. Οι καταναλωτές αυτή τη δύσκολη περίοδο της παγκόσμιας ακρίβειας και των “αυξήσεων ανάγκης” στα τρόφιμα και τα προϊόντα πρώτης ανάγκης δεν επιτρέπεται να γίνονται αποδέκτες από κάποιους λίγους “αυξήσεων ευκαιρίας” και κατά συνέπεια, δημόσιας πλέον τιμωρίας», δήλωσε ο Πρόεδρος του ΕΒΕΠ.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ