Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤΟΥΡΙΣΜΟΣΒ. Κικίλιας: H Ελλάδα είναι το 5ο τουριστικό brand στον κόσμο

Β. Κικίλιας: H Ελλάδα είναι το 5ο τουριστικό brand στον κόσμο

Στη δυναμική πορεία της κρουαζιέρας αναφέρθηκε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας.

Όπως ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ και την εκπομπή Αταίριαστοι, μόνο στη Ρόδο – δωδεκάμηνος προορισμός για την κρουαζιέρα – ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων θα προσεγγίσει τις 450 αφίξεις, η Μύκονος έχει φτάσει σε ιστορικό ρεκόρ, στο λιμάνι της Καβάλας οι αφίξεις ξεπερνούν – μέχρι στιγμής – τις 36 από μόλις τρεις που ήταν πέρυσι, ενώ στο λιμάνι του Πειραιά – όπου οι αφίξεις ξεκίνησαν από τον Μάρτιο, νωρίτερα δηλαδή από κάθε άλλη χρονιά – σημειώνεται αύξηση 130%. 

Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία -όπως τόνισε ο κ. Κικίλιας- ειδικά για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με σχεδόν υπερτετραπλάσιες αφίξεις, σε σχέση με πέρυσι. «Τα στοιχεία που δημοσίευσε ο ΟΛΘ προχθές, είναι αναθεωρημένα προς τα επάνω. Από 180% που ήταν η αύξηση στις αφίξεις των κρουαζιερόπλοιων πριν από λίγες εβδομάδες, πλέον μιλάμε για αύξηση της τάξης του 250%», σημείωσε, προσθέτοντας: «H Ελλάδα είναι το 5ο τουριστικό brand στον κόσμο. Και αυτό δεν έχει γίνει τυχαία. Ταξιδέψαμε σε όλο τον κόσμο και κάναμε συμφωνίες με τους μεγαλύτερους tour operators, τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες, τις εταιρείες κρουαζιέρας. Γιατί; Γιατί, όπως έχω τονίσει επανειλημμένα, ο τουρισμός είναι η λαϊκή οικονομία της χώρας μας. Τα χρήματα από το τουριστικό μας προϊόν έρχονται απευθείας και καταλήγουν αδιαμεσολάβητα στη μέση ελληνική επιχείρηση, στη μέση ελληνική οικογένεια». 

Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε, επίσης, στις στοχευμένες πρωτοβουλίες όλων των προηγούμενων μηνών, προκειμένου να «φωτιστούν» όσο το δυνατόν περισσότεροι προορισμοί στη χώρα μας, αλλά και στο άνοιγμα σε νέες αγορές του εξωτερικού που έχει ήδη αρχίσει να αποδίδει καρπούς. 

«Από την αρχή της χρονιάς, επιλέξαμε να επενδύσουμε και σε εναλλακτικούς – λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς – σε όλη τη χώρα. Και βλέπουμε τη στρατηγική μας να αποδίδει. Για παράδειγμα, βλέπουμε μεγάλες αεροπορικές εταιρείες – από τη Γαλλία και τη Γερμανία – να προσθέτουν καινούριες πτήσεις για τη Σκιάθο, διευκολύνοντας έτσι τους Γάλλους και τους Γερμανούς ταξιδιώτες που θέλουν να επισκεφθούν τη Σκόπελο και την Αλόννησο. Στη Θάσο, επίσης, βλέπουμε ότι τα περισσότερα τουριστικά φυλλάδια είναι στα ρουμανικά. Ούτε αυτό είναι τυχαίο. Γιατί; Γιατί η Ελλάδα είναι στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των Ρουμάνων ταξιδιωτών που επιλέγουν τον οδικό τουρισμό, οι οποίοι στη συνέχεια περνούν από την Καβάλα στη Θάσο», σημείωσε ο κ. Κικίλιας, υπογραμμίζοντας: «Ταμείο θα κάνουμε – όπως συνηθίζω να λέω – στο τέλος του 2022. Πάντως, σε μία χρονιά με τεράστια προβλήματα και πολλαπλές κρίσεις -πανδημία, έναν πόλεμο που μαίνεται στην καρδιά της Ευρώπης, ενεργειακή κρίση, πληθωρισμό και ακρίβεια, ο ελληνικός τουρισμός αποδεικνύει ότι είναι η αιχμή του δόρατος της ελληνικής οικονομίας». 

Τέλος, ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στο πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους», το οποίο από 1η Ιουλίου θα δώσει τη δυνατότητα σε χιλιάδες οικονομικά αδύναμες οικογένειες να κάνουν τις διακοπές τους, σε ταξιδιωτικούς προορισμούς όλης της χώρας. «Πέρυσι για το πρόγραμμα απορροφήθηκαν 20 εκατομμύρια ευρώ. Φέτος, με απόφαση του πρωθυπουργού το κονδύλι είναι αυξημένο κατά 10 εκατομμύρια ευρώ. Εύκολα, γρήγορα και χωρίς γραφειοκρατία, 200.000 δικαιούχοι – που βρίσκονται σε ανάγκη – θα μπορούν να κάνουν τις διακοπές τους, κάνοντας χρήση της άυλης ψηφιακής κάρτας την οποία και θα μπορούν να χρησιμοποιούν παντού: στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, στο ξενοδοχείο, στο ταβερνάκι. Γιατί, για εμάς πρώτα από όλα βρίσκεται ο Έλληνας πολίτης».

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ