Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤΟΥΡΙΣΜΟΣΒ. Κικίλιας: Ο ελληνικός τουρισμός έχει αποδείξει ότι ξεπερνάει τις δυσκολίες

Β. Κικίλιας: Ο ελληνικός τουρισμός έχει αποδείξει ότι ξεπερνάει τις δυσκολίες

Τη διαβεβαίωση ότι το υπουργείο Τουρισμού δεν θα εγκαταλείψει τους επιχειρηματίες του τουρισμού και σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, έδωσε ο υπουργός Τουρισμός Βασίλης Κικίλιας, από το βήμα των εργασιών του συνεδρίου του ΣΕΤΕ με θέμα: «Greek Tourism. Coming Back-Planning Forward».

Με φόντο την παραλλαγή «Όμικρον» και τα επιπλέον μέτρα ελέγχου στα ελληνικά αεροδρόμια, ο υπουργός τόνισε ότι ο ΕΟΤ θα υλοποιήσει την καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό, με στόχο να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στις αφίξεις τουριστών τη χειμερινή περίοδο. Παράλληλα, επανέλαβε ότι μετά τις εορτές θα υπάρξει και καμπάνια προβολής του τουριστικού προϊόντος «City Break», με επίκεντρο την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο ελληνικός τουρισμός αντιμετωπίζει δυσκολίες, σημείωσε ο κ. Κικίλιας, ωστόσο συμπλήρωσε, ότι έχει αποδείξει πως τις ξεπερνάει με όχημα τη στρατηγική και το σχέδιο. Ο ελληνικός τουρισμός, υπενθύμισε ο κ. Κικίλιας, άνοιξε με επιτυχία τα σύνορά του το 2020, χωρίς καν να υπάρχουν εμβόλια και τα κατάφερε.

Απευθυνόμενος στους Έλληνες επιχειρηματίες του κλάδου, ο κ. Κικίλιας επεσήμανε ότι είναι δίκαιο το αίτημα που έθεσε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος, για την ανάγκη κάλυψης του ενεργειακού κόστους των τουριστικών επιχειρήσεων, ενώ δεν παρέλειψε να σταθεί στη σημασία της συνεργασίας όλων των εμπλεκομένων (δημοσίου και ιδιωτικού τομέα) για το καλό του ελληνικού τουρισμού.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος, στάθηκε στην ορθή αξιοποίηση των κονδυλίων από το Ταμείο Ανάκαμψης, με έμφαση τις υποδομές, υπογραμμίζοντας ότι η επόμενη μέρα του τουρισμού προϋποθέτει τη συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

Με τη στοχευμένη στρατηγική και την υιοθέτηση εξειδικευμένων πολιτικών να αποτελούν επιτακτική ανάγκη, το φετινό συνέδριο του ΣΕΤΕ με κεντρικό μήνυμα «Greek Tourism. Coming Back-Planning Forward» επιδιώκει να θέσει το πλαίσιο που θα οδηγήσει στη μετάβαση του ελληνικού τουρισμού στην επόμενη ημέρα.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ