Στο οργανωμένο σχέδιο που έχει το υπουργείο Τουρισμού για την νέα τουριστική χρονιά εστίασε ο αρμόδιος υπουργός, Βασίλης Κικίλιας, από το βήμα της Διάσκεψης της ΕΕΝΕ.
Αφού υπογράμμισε το επιτυχημένο άνοιγμα του τουρισμού το 2021, εξέφρασε την αισιοδοξία του για το 2022 και έστειλε μήνυμα συνεργασίας και σκληρής δουλειάς προκειμένου και η νέα χρονιά να στεφθεί με επιτυχία.
«Είναι προφανές ότι η στρατηγική μας στη νέα εποχή εμπλέκει τις τουριστικές επιχειρήσεις, τις εμπορικές επιχειρήσεις, τα καταστήματα που βρίσκονται σε τουριστικές περιοχές, με την ανάπτυξη ενός βιώσιμου τουριστικού μοντέλου, αναπτυξιακού και επενδυτικού. Τέτοιο είναι το Υπουργείο Τουρισμού, αυτή είναι και η υφή του νομοσχεδίου που καταθέσαμε και ψηφίζουμε στη Βουλή. Με αναπτυξιακά εργαλεία, όπως είναι οι DMOs και η ανώνυμη εταιρεία εκμετάλλευσης των ιαματικών πηγών», επισήμανε ο κ. Κικίλιας.
Αναφερόμενος στο 2021, το χαρακτήρισε επιτυχημένο, αφού ο ελληνικός τουρισμός θα προσφέρει έσοδα πλέον των 10 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία.
«Το 2022 έχει προκλήσεις και προσδοκίες», ανάφερε μεταξύ άλλων ο κ. Κικίλιας, ενώ σημείωσε ότι και τη νέα χρονιά το στοίχημα θα παιχτεί και πάλι στην ασφάλεια. Μάλιστα για μια ακόμη φορά υπογράμμισε ότι η Ελλάδα είναι ασφαλής προορισμός και το έχει αποδείξει με τον τρόπο που λειτούργησε το 2021 (με τα υγειονομικά πρωτόκολλά, το testing κλπ).
«Οφείλουμε όλοι μαζί, με τους επιχειρηματίες του χώρου, με τους ανθρώπους του εμπορικού κόσμου και τα στελέχη του τουρισμού, να βρούμε νέους τρόπους έτσι ώστε να προσελκύσουμε πιο ποιοτικούς επισκέπτες και τουρίστες. Να συνεχίσουμε να αυξάνουμε τη δυνατότητα να είναι προσβάσιμοι πιο πολλοί προορισμοί, να «φωτίσουμε» πιο πολλούς προορισμούς στη χώρα και στον χειμερινό τουρισμό και στο θερινό τουρισμό και στον εναλλακτικό τουρισμό, έτσι ώστε αυτή η μεγάλη βιομηχανία που έχουμε να ενισχύεται, να αυξάνει και να επιστρέφει τα κέρδη της στις τοπικές κοινωνίες, στην ελληνική οικογένεια, δημιουργώντας μόνιμα περισσότερες θέσεις εργασίας», τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού.
Σε κάθε περίπτωση μέριμνα του υπουργείου Τουρισμού για το 2022 θα είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση του “Brand” της Ελλάδας, με τον κ. Κικίλια να υπενθυμίζει ότι η Ελλάδα είναι το 5o Brand παγκοσμίως.