Τον Ιανουάριο η Volvo διέθεσε 48.520 αυτοκίνητα, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 2% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2022. Οι πωλήσεις των μοντέλων Volvo Recharge (ηλεκτρικά και plug-in) αυξήθηκαν κατά 31%, αντιπροσωπεύοντας το 40,7% του συνόλου των αυτοκινήτων που διατέθηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο στη διάρκεια του μήνα. Το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έφτασε το 16,2%.
Στην Ευρώπη οι πωλήσεις τον Ιανουάριο ανήλθαν σε 21.436 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 14,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Στην αύξηση πρωτοστάτησαν αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία και το Βέλγιο.
Στις ΗΠΑ πωλήθηκαν 7.693 αυτοκίνητα, 8,2% περισσότερα σε σχέση με τον περσινό Ιανουάριο, ενώ στην Κίνα οι πωλήσεις τον Ιανουάριο μειώθηκαν κατά 19,5%, στα 11.783 αυτοκίνητα. Πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις τον Ιανουάριο ήταν το Volvo XC60 με 16.016 μονάδες και ακολούθησαν το XC40 (14.038 πωλήσεις) και το Volvo XC90 (7.438 πωλήσεις).