Στα αρχαιολοικά ευρήματα, στις αντιδράσεις για στάση μετρό στην πλατεία Εξαρχείων, στις οχλήσεις που θα προκαλούν σε κατοίκους και επαγγελματίες τα έργα κατασκευής της Γραμμής 4 τα επόμενα 8 χρόνια, αλλά και οι επεκτάσεις προς Κηφισίας και Βεϊκου, αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας.
Η γραμμή 4 θα παραδοθεί το 2029 αλλά παράλληλα και οι θα έχουν ξεκινήσει άλλες δύο επεκτάσεις, η μια στην Κηφισίας και η άλλη από το Άλσος Βεΐκου προς την Πετρούπολη.
Το 2020 θα έχει ολοκληρωθεί και το «πολύπαθο μετρό της Θεσσαλονίκης, ενώ έχουν ξεκινήσει δοκιμαστικά στα 2/3 της γραμμής, είπε ο κ. Κουρέτας απαντώντας σε ερωτήματα που έθεσαν τηλεθεατές.
Από τους 15 σταθμούς της γραμμής 4 που θα έχει μήκος σήραγγας 13 χιλιομέτρων ο κ. Κουρέτας αναφέρθηκε:
- Στον Ευαγγελισμό που «λόγω διακλάδωσης έχει αρκετή δυσκολία»
- στο σταθμό της Κυψέλης «όπου το έδαφος είναι ιδαίτερα βραχώδες»
- στο Κολωνάκι με το «πολύ πυκνό αστικό περιβάλλον»
Σχετικά με τα αναμενόμενα αρχαιολογικά ευρήματα ο κ. Κουρέτας υπενθύμισε ότι «όλα πήγαν καλά και χωρίς καθυστερήσεις στο μετρό του Πειραιά και μάλιστα ο σταθμός στο Δημοτικό Θέατρο θα είναι ζωντανό Μουσείο».
«Δεν υπήρχε χώρος στην Τοσίτσα κι έγινε στην Εξαρχείων»
Για τις διαμαρτυρίες σε εβδομαδιαία βάση κατά της κατασκευής μετρό στην πλατεία Εξαρχείων ο εκπρόσωπος της Αττικό Μετρό, ανέφερε ότι «είναι ένας από τους 15 σταθμούς που «οριοθετήθηκε, μελετήθηκε και δημοπρατήθηκε το 2017 από την προηγούμενη κυβέρνηση και η σύμβαση πρέπει να τηρηθεί όπως και σχετική νομοθεσία».
Ο κ. Κουρέτας χαρακτήρισε εύλογες τις αντιδράσεις αλλά υπενθύμισε και «τα κακά παραδείγματα» της Αγίας Παρασκευής και της Γεωπονικής που δεν δέχονταν μετρό και τώρα το ζητάνε»
Πηγή: ΕΡΤ