Σάββατο, 16 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΑπό 45.350 ευρώ η τιμή της νέας Mercedes C- Class στην Ελλάδα

Από 45.350 ευρώ η τιμή της νέας Mercedes C- Class στην Ελλάδα

Το ερχόμενο καλοκαίρι έρχεται στην Ελλάδα, με τιμές που ξεκινούν από τα 45.350 ευρώ, η νέα γενιά της C-Class, όπως ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Mercedes-Benz. Η Mercedes-Benz C-Class (W206) παρουσιάστηκε στις 23 Φεβρουαρίου σε εκδόσεις αμαξώματος Saloon και Estate, φέρνοντας σχεδιασμό και τεχνολογίες από τη ναυαρχίδα S-Class στην κατηγορία premium D-Segment. Από το 1982 μέχρι σήμερα,η Mercedes-Benz έχει πουλήσει περισσότερα από 10,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Σε αυτή τη γενιά, την πρώτη της Mercedes-Benz που εξηλεκτρίζεται πλήρως, διαθέτοντας ενσωματωμένη μίζα-δυναμό και ηλεκτρικό σύστημα οχήματος 48 Volt, η C-Class είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις από τον προκάτοχο, με μήκος 4.751 mm (+65 mm), πλάτος 1820 mm (+10 mm), ύψος 1.437 mm (-10 mm) και μεταξόνιο 2.865 (+25 mm). Το γερμανικό σεντάν υιοθετεί σχεδιαστικά στοιχεία από τις μεγαλύτερες E-Class και S-Class με βελτιωμένες αναλογίες και αεροδυναμικό αμάξωμα (συντελεστής οπισθέλκουσας 0.24 Cd για την Sedan και 0.27 Cd για την Estate). Η έκδοση Avantgarde Line έχει πιο πολυτελή εμφάνιση με χρωμιωμένα διακοσμητικά ενώ η σπορ AMG Line χαρακτηρίζεται από πιο σπορ, πιο επιθετικές γραμμές.

Σε ό,τι αφορά την καμπίνα, συναντάμε φυσικά τις εντυπωσιακές οθόνες, αλλά στη νέα διάταξη που γνωρίσαμε στη νέα γενιά της S-Class. Ο παραμετροποιήσιμος ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διάμετρο 12,3″ και συνδυάζεται με μια μεγάλη οθόνη αφής 11,9″ που καλύπτει σχεδόν ολόκληρη την κεντρική κονσόλα και έχει ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, καθώς και προαιρετικό έγχρωμο head-up display 9″. Στο επίκεντρο βρίσκεται η νέα έκδοση του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX με προηγμένες δυνατότητες. Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν και τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης με το πακέτο Driving Assistance να προσφέρει δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης.

Το ταμπλό οργάνων είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα: το επάνω τμήμα διαθέτει νέους, επίπεδους στρογγυλούς αεραγωγούς που θυμίζουν τα αεροδυναμικά καλύμματα των κινητήρων αεροσκαφών, ενώ το κάτω τμήμα συνίσταται σε μια ενιαία επιφάνεια με πολυτελή διακοσμητικά στοιχεία, η οποία εκτείνεται ομοιόμορφα από την κεντρική κονσόλα μέχρι το ταμπλό οργάνων χωρίς καμία παρεμβολή. Η έμφαση στον οδηγό αναδεικνύει τη σπορ σχεδίαση: το ταμπλό οργάνων και η κεντρική οθόνη έχουν μία ελαφριά κλίση έξι μοιρών προς τον οδηγό.

Λόγω της αύξησης των εξωτερικών διαστάσεων, η καμπίνα είναι πιο ευρύχωρη σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 455 lt στην Sedan και 490 lt στην Estate. Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει φυσικά ήπια υβριδικά σύνολα που συνεργάζονται αποκλειστικά με το νέο αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς εκτός από τις εκδόσεις 4MATIC που έχουν τετρακίνηση.

C 180: Υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων με 170 PS και 250 Nm. Ήπια υβριδικό σύστημα που προσφέρει επιπλέον 20 PS και 200 Nm (boost). Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 8,6″ και τελική ταχύτητα 231 km/h.
C 200 και C 200 4MATIC: Υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων με 204 PS και 300 Nm. Ήπια υβριδικό σύστημα που προσφέρει επιπλέον 20 PS και 200 Nm (boost). Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,3″ (7,1″ για την τετρακίνητη) και τελική ταχύτητα 246 km/h (241 km/h).
C 300 και C 300 4MATIC: Υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων με 258 PS και 400 Nm. Ήπια υβριδικό σύστημα που προσφέρει επιπλέον 20 PS και 200 Nm (boost). Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,0″ και τελική ταχύτητα 250 km/h.
C 220 d: Υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας 2,0 λίτρων με 200 PS και 440 Nm. Ήπια υβριδικό σύστημα που προσφέρει επιπλέον 20 PS και 200 Nm (boost). Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,3″ και τελική ταχύτητα 245 km/h.
C 300 d: Υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας 2,0 λίτρων με 265 PS και 550 Nm. Ήπια υβριδικό σύστημα που προσφέρει επιπλέον 20 PS και 200 Nm (boost). Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,7″ και τελική ταχύτητα 250 km/h.

Το κιβώτιο ταχυτήτων εξελίχθηκε για την προσαρμογή της ενσωματωμένης μίζας-δυναμό και τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα C-Class. Ο ηλεκτροκινητήρας, το ηλεκτρονικό σύστημα ισχύος και το ψυγείο κιβωτίου ταχυτήτων έχουν πλέον μετακινηθεί μέσα ή προς το κιβώτιο ταχυτήτων. Τα προηγουμένως απαραίτητα καλώδια έχουν καταργηθεί, γεγονός που προσφέρει πλεονεκτήματα όσον αφορά στον χώρο που χρειαζόταν για την τοποθέτησή τους και το βάρος. Επιπλέον, έχει αυξηθεί η αποδοτικότητα του κιβωτίου ταχυτήτων, μεταξύ άλλων, χάρη στη βελτιστοποιημένη συνεργασία με την ηλεκτρική πρόσθετη αντλία λαδιού, η οποία μειώνει την ισχύ τροφοδοσίας της μηχανικής αντλίας κατά 30 τοις εκατό. Ακόμη, χρησιμοποιείται μια νέα γενιά του πλήρως ενσωματωμένου συστήματος ελέγχου κιβωτίου ταχυτήτων με πολυπύρηνο επεξεργαστή, καθώς και νέα σχεδίαση και τεχνολογία συνδεσιμότητας. Εκτός από την αυξημένη υπολογιστική ισχύ, ο αριθμός ηλεκτρικών διεπαφών (interfaces) έχει μειωθεί δραστικά, ενώ το σύστημα ελέγχου κιβωτίου ταχυτήτων ζυγίζει 30 τοις εκατό λιγότερο.

Το σύστημα κίνησης 4MATIC των τετρακίνητων μοντέλων έχει εξελιχθεί. Το νέο σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς επιτρέπει τη μετάδοση υψηλότερης ροπής με ιδανική κατανομή των φορτίων αξόνων, για δυναμική οδήγηση. Συν τοις άλλοις, παρουσιάζει ένα σημαντικό πλεονέκτημα βάρους συγκριτικά με την προηγούμενη σειρά, συμβάλλοντας στη μείωση του CO2. Οι τεχνικοί μπόρεσαν να μειώσουν και τις απώλειες τριβής στο νέο κιβώτιο διανομής, το οποίο επιπρόσθετα διαθέτει κλειστό κύκλωμα λαδιού και δεν απαιτεί πρόσθετα μέτρα ψύξης.

Όπως η νέα S-Class, έτσι και η νέα C-Class είναι εξοπλισμένη με τη δεύτερη γενιά του MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει γίνει ακόμη πιο ψηφιακό και ευφυές, καθώς τόσο το hardware όσο και το λογισμικό έχουν κάνει άλματα προόδου. Επιπλέον, οι φωτεινές εικόνες των οθονών LCD διευκολύνουν τον έλεγχο των λειτουργιών οχήματος και ανέσεων, ενώ η απόκριση της οθόνης είναι ακόμη πιο γρήγορη από την προηγούμενη γενιά τηλεματικής, ακόμα και σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Εκτός από το Mercedes me PIN που διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό, υψηλό επίπεδο ασφάλειας των δεδομένων στο αυτοκίνητο εγγυάται πλέον μια σειρά από νέες αλληλοσυνδεόμενες λειτουργίες επαλήθευσης ταυτότητας, όπως το δακτυλικό αποτύπωμα. Με το προσωπικό προφίλ, το οποίο μεταφέρεται πολύ εύκολα σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο με λειτουργικό σύστημα NTG7, ο οδηγός θα απολαμβάνει ανά πάσα στιγμή μία εξατομικευμένη εμπειρία οδήγησης. Τέλος όλες οι λειτουργίες του μενού υποστηρίζονται και στα Ελληνικά (εκτός από τις φωνητικές εντολές).

Γιώργος Καραγιάννης

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ