Άλμα 233% στα καθαρά της κέρδη στα 3,82 εκατ. ευρώ κατέγραψε η Ίλυδα το 2024.
Πιο αναλυτικά:
Η ΙΛΥΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α.Ε., στο πλαίσιο των υποχρεώσεών της για την ενημέρωση του επενδυτικού κοινού, ανακοινώνει συνοπτικό σχολιασμό των βασικών μεγεθών και εξελίξεων της χρήσης 2024, σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν. 3556/2007 και το άρθρο 25 του Κανονισμού του Χρηματιστηρίου Αθηνών.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη 2024
Οικονομικό Μέγεθος | 2024 (ποσά σε €) | 2023 (ποσά σε €) | Μεταβολή (%) |
Κύκλος Εργασιών | 7.118.198 | 4.107.661 | + 73,31% |
Μικτά Κέρδη | 4.970.031 | 2.375.442 | + 109,26% |
EBITDA | 5.210.369 | 1.824.857 | + 185,63% |
Κέρδη προ Φόρων | 4.124.725 | 1.184.636 | + 248,31% |
Καθαρά Κέρδη μετά Φόρων | 3.820.398 | 1.147.424 | + 233,04% |
Ταμειακά Διαθέσιμα | 2.632.420 | 2.152.945 | + 22,30% |
Δάνεια | 0 | 867.995 | |
Εμπορικές Απαιτήσεις | 1.812.236 | 1.261.989 | + 43,69 |
Λοιπ.Απαιτήσεις-Υποχρεώσεις | 2.629.046-549.839 = 2.079.207 | 318.464-387.434 = -68.970 | 2.010.237 |
Ίδια Κεφάλαια | 11.656.669 | 7.807.076 | + 49,3% |
Σχολιασμός Οικονομικών Επιδόσεων
Η Εταιρεία σημείωσε θεαματική αύξηση σε όλα τα βασικά οικονομικά μεγέθη το 2024, με τον κύκλο εργασιών να ενισχύεται κατά 73,3% και τα καθαρά κέρδη να υπερ-τριπλασιάζονται.
Η αύξηση αποδίδεται:
-Στην επιτυχημένη υλοποίηση σημαντικών έργων στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
-Στην νέα δραστηριότητα ως Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης Peppol.
-Στην εμπορική αξιοποίηση νέων καινοτόμων λύσεων στους κλάδους των κάθετων. αγορών (niche markets) που δραστηριοποιείται η Εταιρεία.
-Στην αποτελεσματική διαχείριση κόστους και την ενίσχυση της παραγωγικότητας.
Σημαντικά Γεγονότα 2024
Ολοκλήρωση προγράμματος διάθεσης μετοχών (stock option plan) σε στελέχη και μέλη Δ.Σ.
Ανασυγκρότηση Επιτροπής Ελέγχου και θεσμοθέτηση νέου προγράμματος stock option.
Εισαγωγή νέων μετοχών στο Χ.Α. λόγω άσκησης δικαιωμάτων με Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και διανομή δωρεάν μετοχών.
Προοπτικές για το 2025
Η ΙΛΥΔΑ παραμένει προσηλωμένη στη στρατηγική της για τεχνολογική καινοτομία, διεύρυνση των δραστηριοτήτων της και του πελατολογίου.
Επικεντρώνεται:
-Στην προώθηση νέων προϊόντων λογισμικού.
-Στη βελτιστοποίηση των οργανωτικών και λειτουργικών δομών.
-Στην αξιοποίηση ευρωπαϊκών και κρατικών ενισχύσεων.