Στο κενό πέφτει για ακόμα μία φορά ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του Θριασίου ΙΙ που αποτελεί συμπληρωματικό έργο του, επίσης πολύπαθου, Θριασίου Ι. Στόχος της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η άμεση επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού ο οποίος κηρύχθηκε άγονος λόγω εκπρόθεσμης υποβολής προσφορών. Ειδικότερα η δεσμευτική προσφορά του σχήματος των Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και DAMCO του ομίλου Κοπελούζου υποβλήθηκε εκτός χρονοδιαγράμματος.
Σημειώνεται ότι στο Θριάσιο Ι οποίο έχει ανακηρυχθεί ανάδοχος η κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – GOLDAIR και το προσεχές διάστημα αναμένεται η τροποποιημένη σύμβαση παραχώρησης του έργου να κατευθυνθεί προς έγκριση στη Βουλή.
Το Θριάσιο ΙΙ αφορά ακίνητο έκτασης 1.450 στρεμμάτων περίπου, κυριότητας ΟΣΕ, στο οποίο έχουν κατασκευασθεί σιδηροδρομικές υποδομές, οδοί πρόσβασης, σιδηροδρομικός σταθμός διαλογής, χώροι εναπόθεσης φορτίων, χώροι τελωνείου και γραφείων, καθώς και χώροι αποθήκευσης και άλλα κτήρια υποστηρικτικών υπηρεσιών.
Η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει την εκτέλεση του τεχνικού έργου (ολοκλήρωση μελετών, κατασκευή έργων και προμήθεια εξοπλισμού) του σιδηροδρομικού terminal, καθώς και την παροχή των υπηρεσιών, τη λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του κατά τη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης.