don't even ask

don't even ask

spot_img
spot_img

Όμικρον, ρεύμα, βενζίνες και πετρέλαια στα ύψη, Φουρλής για τζίρο, Σαράντης-Παπουτσάνης, του Βοτανικού το project, η ΑΚΤΩΡ ζητεί αποζημίωση, Intralot και Intralot US και η πορεία της ΤΙΤΑΝ

*Από τη μία οι εντεινόμενες ανησυχίες λόγω της ραγδαίας επέλασης της μετάλλαξης “Ομικρον” βύθισαν τις αγορές, από Σαγκάη, Τόκυο μέχρι Φρανκφούρτη, Παρίσι. Από την άλλη οι διαβεβαιώσεις της Moderna, πως η 3η δόση ενισχύει θεαματικά τα αντισώματα κατά της Covid-19 ήταν η αφορμή για γερό intraday παιχνίδι. Στα ύψη, εκ νέου το volatility.

*Στα ύψη και οι τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος, στην Ευρώπη. Πρωταθλητής ημέρας, και πάλι, η Ελλάδα με 342,35 ευρώ/MWh. “Βουτιά” έως 3,5% για Brent και WTI. “Ανάσες” για μεταφορές.

*Ενδιαφέροντα όσα ειπώθηκαν από τον Βασίλη Φουρλή (στην διάρκεια των εγκαινίων του νέου ΙΚΕΑ στο The Mall Athens. Αναφορικά με τις ελλείψεις, που ρωτήθηκε, είπε πως υπάρχουν σε ποσοστό 14% (των ΙΚΕΑ, Intersport, Athlete’s Foot) αλλά ο τζίρος μπορεί να μειώνεται περισσότερο. Όσον αφορά με τις ανατιμήσεις, που επέμενα, έχει περάσει-ήδη- επιβάρυνση 5%-10% στο δίκτυο των Intersport, ενώ από αρχές Ιανουαρίου να ετοιμαζόμαστε για αυξήσεις και στα είδη του ΙΚΕΑ.

*Θα μπορούσε ο Sarantis- άμεσα είτε έμμεσα- να μαζεύει μετοχές της Papoutsanis; Θεωρητικά ναι, αλλά μέχρις εκεί. Σε αυτή την φάση προέχει η αξιοποίηση της τελευταίας μεγάλης επένδυσης στα Οινόφυτα, καθώς δίνεται προτεραιότητα στην επέκταση του κλάδου καλλυντικών-αρωμάτων στην Ελλάδα.

*Δόθηκε προσπάθεια να κρατηθεί θετική η μετοχή της Lamda Development, στην χθεσινή Black Monday. Μαθαίνω για μετακίνηση ( ; ) ηχηρότατου ονόματος, στο συγκρότημα Latsis. Οι αλλαγές δεν έχουν ολοκληρωθεί εισέτι.

*Κατά 26 εκατ. μου λένε, πως επιβαρύνεται (επιπλέον) το κόστος του project στον Βοτανικό, λόγω των ραγδαίων ανατιμήσεων στα οικοδομικά υλικά. Πάλι χωρίς γήπεδο, βλέπω να μένει ο Παναθηναϊκός. Μια λεπτομέρεια, το κόστος προκύπτει από (μελέτη) του Δήμου Αθηναίων που ζητά αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης του προγράμματος “Διπλής Ανάπλασης”. Στα 115 εκατ. (από 88,9 εκατ.).

*Αποζημίωση 1,6 εκατ. ζητά η ΑΚΤΩΡ για καθυστερήσεις στην προκήρυξη διαγωνισμών-από την Αττικό Μετρό- για την επέκταση της γραμμής Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά. Από την άλλη, στα Εξάρχεια τα συνεργεία της αναδόχου εταιρείας ξανά βρήκαν μπροστά τους κατοίκους της περιοχής και συλλογικότητες, που αντιδρούν. Μα καλά, στα Εξάρχεια; Δηλαδή τι περίμεναν. Κοινός νους.

*Είπαμε να περιοριστούν τα λειτουργικά κόστη των τραπεζών, μειώνοντας προσωπικό και καταστήματα. Αλλά να φτάνουν στο σημείο κάτοικοι κωμοπόλεων να διανύουν μέχρι και 15 χλμ για να βρουν ΑΤΜ για την σύνταξη τους ή ολόκληρες αστικές περιοχές να μην έχουν ούτε ένα “σημείο” για τους πελάτες τους… Πλέον διαμορφώνονται ακραίες καταστάσεις. Επ’ αυτών ο κ. Ράπανος έχει να πει/προτείνει κάτι;

*Το 2022 είναι επετειακό έτος για την Intralot, καθώς συμπληρώνονται 30 από την ίδρυση της εταιρείας. Υποθέτω, πως ο Σωκράτης (ένας είναι…) μετά την διπλή συμφωνία για 250+500 εκατ. (σειρές ομολογιακών), για την επίτευξη της οποίας απαιτήθηκαν 12-14 μήνες μεθοδικών διεργασιών μέχρις ότου συμφωνήσουν οι ομολογιούχοι θα “ωριμάσει” την ιδέα της Intralot US.

*Στο όριο-χείλος του ενός δισ. η χρηματιστηριακή αξία του ομίλου ΤΙΤΑΝ. Αρνητική η εντύπωση στην αγορά από την απαξία των Παπαλεξόπουλου- Κανελλόπουλου προς την εταιρεία, τους επενδυτές. Η ΤΙΤΑΝ είναι η δεύτερη παλαιότερη εισηγμένη (το 1912) μετά την Εθνική, άντεξε σε δύο ΠΠ’, “θωράκισε” τα οχυρά Ρούπελ με ελληνικό τσιμέντο, ξεπέρασε κρίσεις, μνημόνια κ.α εμπόδια. Αλλά 1 δισ. αποτίμηση; τι έχει να πει ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Δημήτρης Παπαλεξόπουλος;

*Ειδική εορταστική εκδήλωση-σήμερα το βράδυ- στις εγκαταστάσεις του Μοντ Παρνές στην Πάρνηθα. 50 χρόνια, για τον θεσμό, που “κατηφορίζει” προς Μαρούσι. Εκείνο το project με Intrakat/Κόκκαλη, που σας έλεγα. Πάντως στην εκδήλωση η στήλη θα έχει άνθρωπό της, όλο και κάτι θα δει, θα ακούσει και θα μας μεταφέρει.

Αποποίηση Ευθύνης : Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.

spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

don't even ask