Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταλύτης για τις αγορές της Black Friday

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταλύτης για τις αγορές της Black Friday

Από τον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης περνάει, πλέον, όλο και μεγαλύτερο τμήμα των πωλήσεων, που διενεργούνται σε εκπτωτικές περιόδους, όπως η Black Friday και η Cyber Monday. Μια νέα έρευνα της Kaspersky αποκαλύπτει ότι το 90% των αγορών πραγματοποιούνται αυθόρμητα κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday όπως αναφέρει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας – ΣΕΠΕ.

Η ίδια έρευνα αποκάλυψε, επίσης, ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν απροσδόκητα μεγάλη συμβολή στα αποτελέσματα των πωλήσεων: περισσότεροι από τους μισούς (58%) followers προσπαθούν να αποκτήσουν τις ειδικές προσφορές, που προτείνουν οι αγαπημένοι τους influencers και διαδικτυακοί bloggers.

Η έρευνα διαπίστωσε, στο μεταξύ, ότι οι γυναίκες (22%) είναι πιο φανατικοί αγοραστές σούπερ εκπτώσεων σε σύγκριση με τους άνδρες (17%) και οι περισσότεροι ερωτηθέντες (69%) είναι έτοιμοι να περιμένουν μεγάλα εκπτωτικά γεγονότα για να πάρουν τις καλύτερες προσφορές.

Η Black Friday και η Cyber Monday είναι εξαιρετικά δημοφιλή παγκόσμια εκπτωτικά γεγονότα. Συνήθως αφορούν εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Συγκεκριμένα, οι διαδικτυακές πωλήσεις της Black Friday αυξήθηκαν κατά 3,5% στα $65,3 δισ. παγκοσμίως το 2022.

Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι περισσότεροι καταναλωτές δεν μπορούν να αντισταθούν στην πλημμύρα των ειδικών προσφορών κατά τη διάρκεια της Black Friday ή της Cyber Monday και η πλειονότητα αγοράζει οτιδήποτε παρά τυχόν προηγούμενα σχέδιά τους.

Αυθόρμητες αγορές

Το 90% των ερωτηθέντων αγοράζει πράγματα αυθόρμητα κατά τη διάρκεια αυτών των εκπτώσεων και το 57% το κάνει τις περισσότερες ή ακόμα και όλες τις φορές. Επιπλέον, οι bloggers, οι φίλοι και οι συγγενείς έχουν, επίσης, μεγάλη επιρροή στις αυθόρμητες αγορές.

Για παράδειγμα, το 58% των ερωτηθέντων είναι πρόθυμο να αγοράσει ένα προϊόν, εάν το δει σε συστάσεις από bloggers που ακολουθεί. Ταυτόχρονα, το 40% των χρηστών είναι έτοιμο να αγοράσει κάτι μη προγραμματισμένο, εάν λάβει μια σύσταση από φίλους ή μέλη της οικογένειας.

Φανατικό κοινό οι γυναίκες

Οι γυναίκες είναι, σύμφωνα με την έρευνα, οι πιο φανατικοί αγοραστές σούπερ εκπτώσεων, με το 22% να δηλώνει ότι θα κάνει πάντα αυθόρμητες αγορές κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday, σε σύγκριση με μόνο το 17% των ανδρών.

Τα άτομα ηλικίας 25 έως 34 ετών ξεχωρίζουν επίσης: το 23% λέει ότι θα αγοράζει πάντα κάτι αυθόρμητα κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών, μέγεθος σημαντικά μεγαλύτερο σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα.

Όσον αφορά τη σημασία των μεγάλων εκπτωτικών εκδηλώσεων για τους ερωτηθέντες, το 71% είναι έτοιμο να περιμένει μέχρι μεγάλα γεγονότα, όπως η Black Friday ή η Cyber Monday, για να πάρει τις καλύτερες προσφορές. Ενώ το 75% των καταναλωτών δηλώνει ότι κάνει χρήση της προετοιμασίας αυτών των γεγονότων για να προγραμματίσει τις μεγαλύτερες αγορές του εκ των προτέρων, ελπίζοντας να αξιοποιήσει στο έπακρο τις μειώσεις τιμών και τις ειδικές προσφορές.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ