Συνεχίζει να επενδύει σε νεότευκτα πλοία η Safe Bulkers, συμφερόντων Πόλυ Β. Χατζηιωάννου.
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή γνωστοποίησε πως ήρθε σε συμφωνία με ιαπωνικό ναυπηγείο για τη ναυπήγηση ενός πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, κατηγορίας Kamsarmax, συνολικής χωρητικότητας 82.000 dwt, με προγραμματισμένη ημερομηνία παραλαβής εντός του τέταρτου τριμήνου του 2026.
Το νεότευκτο σκάφος έχει σχεδιαστεί για να πληροί τις απαιτήσεις του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης που σχετίζεται με τη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου («IMO GHG -EEDI Phase 3») όπως εγκρίθηκε από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO) και επίσης συμμορφώνεται με τις πιο πρόσφατες Κανονισμός εκπομπών NOx, NOx-Tier III. Η εταιρεία έχει ήδη παραλάβει εννέα πλοία IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III.
Με αυτή τη συμφωνία, η εταιρεία έχει ένα βιβλίο παραγγελιών οκτώ νεότευκτων πλοίων, δύο εκ των οποίων είναι διπλού καυσίμου μεθανόλης, με προγραμματισμένες παραδόσεις ένα το 2024, δύο το 2025, τέσσερα το 2026 και ένα το 2027.
«Αυτή η τελευταία παραγγελία νέας κατασκευής με σχετικά γρήγορη παράδοση σε σύγκριση με την τρέχουσα διαθεσιμότητα θέσεων, αποτελεί μέρος της στρατηγικής ανανέωσης του στόλου μας και αντικατοπτρίζει τα σχέδιά μας να κατέχουμε έναν από τους πιο περιβαλλοντικά αποδοτικούς στόλους ξηρού φορτίου χύδην στην αγορά», σχολιάζει ο Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής, Πρόεδρος Safe Bulkers, Inc.