Σάββατο, 13 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠροώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ από ΕνΕΑΠ και ΣΕΑΟΠ

Προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ από ΕνΕΑΠ και ΣΕΑΟΠ

Βασική προτεραιότητα για τις Ενώσεις Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕνΕΑΠ) και Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων & Αλκοολούχων Ποτών (ΣΕΑΟΠ) παραμένει η υπεύθυνη κατανάλωση αλκοολούχων ποτών.

Στο πλαίσιο αυτό, οι δύο Ενώσεις, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, λανσάρουν την ανανεωμένη ιστοσελίδα apolafste.ypefthina.gr, με στόχο την ενημέρωση των καταναλωτών σε θέματα υπεύθυνης κατανάλωσης και σερβιρίσματος αλκοόλ. Στην επικαιροποιημένη εκδοχή του apolafste.ypefthina.gr οι καταναλωτές μπορούν να βρουν, μεταξύ άλλων:

-Έξυπνα εργαλεία, όπως είναι ο «Αλκοολομετρητής», για τον υπολογισμό -κατά προσέγγιση- της κατανάλωσης αλκοόλ, του χρόνου που χρειάζεται ο οργανισμός να το επεξεργαστεί αλλά και τις θερμίδες που περιέχει το ποτό.

– Μύθους και Αλήθειες που σχετίζονται με τα όσα «παραδοσιακά» γνωρίζει ο καταναλωτής για το αλκοόλ.

– Ενημερωτικό υλικό για το αλκοόλ, τον ορισμό του, τον υπολογισμό του, τις ιδιότητες του, αλλά και τι σημαίνει υπεύθυνη και υπερβολική κατανάλωση.

– Οδηγίες και συστάσεις που αφορούν τόσο στο ευρύ κοινό, όσο και στους επαγγελματίες του κλάδου της εστίασης και φιλοξενίας σχετικά με την υπεύθυνη πώληση και προώθηση αλκοολούχων ποτών.

Στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών για την καλλιέργεια μίας κουλτούρας υπευθυνότητας στο σύνολο της βιομηχανίας και της εφοδιαστικής αλυσίδας αλκοολούχων ποτών και συγκεκριμένα για τις επικοινωνίες που απευθύνονται στον τελικό καταναλωτή, οι δύο Ενώσεις προχώρησαν και στην επικαιροποίηση των «Αρχών Αυτοδέσμευσης», με κατευθυντήριες οδηγίες ως προς την υπεύθυνη επικοινωνία marketing ποτών με αλκοόλη, οι οποίες τίθενται στη διάθεση και την εποπτεία του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας. Η ανανεωμένη έκδοση των «Αρχών Αυτοδέσμευσης» λαμβάνει υπόψιν όλες τις σύγχρονες πρακτικές marketing, καθώς και όλα τα κανάλια επικοινωνίας, έντυπα, ηλεκτρονικά και ψηφιακά, ενώ παράλληλα προβλέπει και παρέχει κατευθύνσεις για την εμπορική προβολή που κάνει η βιομηχανία στα social media, τόσο απευθείας ή/και μέσω τρίτων (influencers).

Η Σοφίκα Παπανικολάου, γενική διευθύντρια της ΕνΕΑΠ ανέφερε σχετικά: «Τόσο με το apolafste.ypefthina.gr, όσο και με τις Αρχές Αυτοδέσμευσης επεκτείνουμε και ενδυναμώνουμε τον βασικότερο άξονα των προσπάθειών μας που είναι η προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ. Βασική μας θέση είναι ότι το αλκοόλ πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο και αποκλειστικά από ενήλικες. Αντιλαμβανόμαστε ως χρέος μας να ενημερώνουμε, να εκπαιδεύουμε, να αποθαρρύνουμε και να βοηθάμε στην αντιμετώπιση της αλόγιστης κατανάλωσής του. Η ΕνΕΑΠ δουλεύει εντατικά, εδώ και πολλά χρόνια, προς αυτή την κατεύθυνση και θεωρούμε σημαντικό για την κοινωνία μας να εντατικοποιήσουμε την προσπάθεια μας, καλώντας επιπλέον εταιρείες& επιχειρήσεις στον ευρύτερο κλάδο, αλλά και ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς, σε κοινές πρωτοβουλίες για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσηςκαι τη μείωση της επιβλαβούς χρήσης αλκοόλ».

Ο πρόεδρος του ΣΕΑΟΠ, Χάρης Μαυράκης, δήλωσε: «Οι Έλληνες παραγωγοί παραμένουμε αφοσιωμένοι στον κοινό σκοπό του κλάδου των αλκοολούχων ποτών, να προάγουμε τη γνώση γύρω από το αλκοόλ και να προωθούμε μέσα από τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες μας την υπεύθυνη κατανάλωση των προϊόντων μας. Τα ελληνικά αλκοολούχα ποτά αποτελούν το «απόσταγμα» της γεύσης και της κουλτούρας του τόπου μας. Αυτός είναι ένας ακόμη λόγος που είναι για εμάς κρίσιμο, το ενήλικο κοινό να τα απολαμβάνει με ποιοτικό και υπεύθυνο τρόπο».

spot_img
spot_img

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ