Περισσότεροι από 500 διαφημιζόμενοι στο Twitter ανέστειλαν τη συνεργασία τους με την πλατφόρμα μετά την εξαγορά της από τον Ίλον Μασκ, όπως γράφει σήμερα ο τεχνολογικός ενημερωτικός ιστότοπος The Information, επικαλούμενος άτομο που γνωρίζει τις διαφημιστικές δραστηριότητες του Twitter.
Η ίδια πηγή σημειώνει ότι τα ημερήσια έσοδα της εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης στις 17 Ιανουαρίου ήταν 40% χαμηλότερα από την ίδια ημέρα πριν από ένα χρόνο.
Η πτώση των εσόδων της εταιρείας αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το τεχνολογικό ενημερωτικό δελτίο Platformer χθες, Τρίτη.
Από όταν το Twitter πέρασε στα χέρια του Μασκ, τον περασμένο Οκτώβριο, πολλές εταιρείες που διαφημίζονταν στην πλατφόρμα αποχώρησαν σε ένδειξη διαμαρτυρίας στις κινήσεις του δισεκατομμυριούχου, ο οποίος άμεσα απέλυσε χιλιάδες υπαλλήλους και καθιέρωσε τη δυνατότητα κατοχής επιβεβαιωμένων λογαριασμών μέσω πληρωμής, κίνηση που έφερε χάος στην πλατφόρμα καθώς δημιουργήθηκαν χιλιάδες ψεύτικοι «επιβεβαιωμένοι» λογαριασμοί, κάποιοι εκ των οποίων υποτίθεται πως αντιπροσώπευαν κορυφαίες εταιρείες.
Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αναθεώρησε πρόσφατα την απαγόρευση του 2019 για τις πολιτικές διαφημίσεις, δηλώνοντας πως θα ευθυγραμμίσει τη διαφημιστική της πολιτική με την τηλεόραση και άλλα μέσα ενημέρωσης.