Ακολουθώντας τον παλμό της ψηφιακής εποχής και την ανάγκη για προστασία απέναντι στους αυξανόμενους διαδικτυακούς κινδύνους που τη συνοδεύουν, η Εθνική Ασφαλιστική σχεδίασε το Full [Cyber Protection]. Μια νέα, σύγχρονη λύση ασφάλισης για την ολοκληρωμένη προστασία των χρηστών του Διαδικτύου και των «έξυπνων» συσκευών.
Το νέο Πρόγραμμα Ασφάλισης Διαδικτυακών και Ηλεκτρονικών Κινδύνων για Ιδιώτες προσφέρει σε έναν ενήλικο ή σε όλη την οικογένεια, καλύψεις που – μεταξύ άλλων – αφορούν κλοπή ψηφιακής ταυτότητας, απάτες στον Κυβερνοχώρο, απώλεια εισοδήματος και παροχή αποζημίωσης για την αποκατάσταση ζημιών στον υπολογιστή ή σε οποιαδήποτε συνδεμένη οικοσυσκευή σε περίπτωση οικογένειας. Περιλαμβάνει ακόμα, την πρωτοποριακή κάλυψη Cyberbullying για την ψυχική αποκατάσταση του μέλους της οικογένειας που υπέστη διαδικτυακό εκφοβισμό, ένα φαινόμενο που τα τελευταία χρόνια λαμβάνει ανησυχητικές διαστάσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, με πολλαπλές συνέπειες για τα άτομα που το βιώνουν και τον περίγυρό τους.
Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Εθνική Ασφαλιστική προσφέρει 24ωρη εξειδικευμένη συμβουλευτική Τεχνική Υποστήριξη για την σωστή τεχνική καθοδήγηση, την πρόληψη, αλλά και τον περιορισμό τόσο των ζημιών, όσο και τυχόν οικονομικών απωλειών.
Το Full [Cyber Protection] της Εθνικής Ασφαλιστικής απευθύνεται σε όλους τους χρήστες του Διαδικτύου και των «έξυπνων» συσκευών, καθώς προσφέρει προστασία από μια ευρεία γκάμα διαδικτυακών κινδύνων. Το ετήσιο πρόγραμμα ασφάλισης διατίθεται σε τρία πακέτα: το Basic με σταθερές καλύψεις σε ανταγωνιστική τιμή για έναν ενήλικο, το πιο εξειδικευμένο Advanced με πιο ενισχυμένες καλύψεις για έναν ενήλικο για ακόμα μεγαλύτερη προστασία από μια ευρεία γκάμα κυβερνοαπειλών και διαδικτυακού εκβιασμού, και το Family με επεκτεινόμενες καλύψεις που προσφέρουν προστασία σε όλη την οικογένεια (2 ενήλικους & ανήλικα παιδιά) και τις συνδεδεμένες «έξυπνες» συσκευές και οικοσυσκευές τους.
Για περισσότερες πληροφορίες για το νέο Full [Cyber Protection], μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Εθνικής Ασφαλιστικής, να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας στο 210-90.99.000 ή να απευθυνθείτε στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή σας και σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας.