Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήEDITOR'S PICKSΝέες επενδύσεις 40 εκατ. ευρώ έως το 2022 από την Public

Νέες επενδύσεις 40 εκατ. ευρώ έως το 2022 από την Public

Ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα που θα ξεπεράσει τα 40 εκατ. ευρώ την τριετία 2020 – 2022 έχει σε πλήρη εξέλιξη η εταιρεία Public – μέλος του Ομίλου Olympia συμφερόντων Πάνου Γερμανού. To επενδυτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει ανακαίνιση καταστημάτων, δημιουργία μεγάλου κέντρου logistics στην Ελευσίνα, ενίσχυση τεχνολογικών υποδομών αλλά και υποστήριξη της νέας γενιάς του e-commerce.

Όπως τόνισε χθες κατά την παρουσίαση του νέου – αναβαθμισμένου καταστήματος στο Golden Hall στο Μαρούσι ο διευθύνων σύμβουλος της Public-MediaMarkt Ρόμπυ Μπουρλάς, «οι μέτοχοί μας συνεχίζουν να επενδύουν, δε φοβήθηκαν τη δεκαετή οικονομική κρίση, δε φοβήθηκαν ούτε τώρα στον κορονοϊό». Σύμφωνα με τον ίδιο, το 2020 οι επενδύσεις ξεπέρασαν τα 15 εκατ. ευρώ, περίπου ίσο ποσό θα επενδυθεί και την τρέχουσα χρονιά, ενώ για το 2022 σχεδιάζονται επεκτατικές κινήσεις περίπου 10 εκατ. ευρώ.

Όπως σημείωσε, το 2020 οι επενδύσεις αφορούσαν κυρίως την ολοκλήρωση του νέου υπερσύγχρονου logistics center του ομίλου στην Ελευσίνα (22.000 τ.μ.) αλλά και στην απόκτηση ιδιόκτητου στόλου 25 φορτηγών αυτοκινήτων, που θα δώσουν στον όμιλο την αυτονομία για τη μεταφορά των κομβικών και μεγάλης κλίμακας προϊόντων του ομίλου ανά την Ελλάδα όπου έχει παρουσία.

Για το 2021 οι επενδύσεις αφορούν το νέο αναβαθμισμένο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Golden Hall (2 εκατ. ευρώ), τα δύο νέα καταστήματα που θα ανοίξει ο όμιλος τον προσεχή Σεπτέμβριο σε Λεμεσό και Λάρνακα στην Κύπρο, αλλά και σε άλλες τεχνολογικές υποδομές και υπηρεσίες υποστήριξης του e-commerce.

To αναβαθμισμένο κατάστημα στο Golden Hall, ύστερα από την αποχώρηση του πολυκαταστήματος Notos Com, επεκτάθηκε καλύπτοντας πλέον 3.200 τ.μ. και πλέον αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ελλάδα, μετά το κατάστημα – ναυαρχίδα της αλυσίδας στο Σύνταγμα.

Πρόκειται για κατάστημα που επεκτείνεται σε τρία επίπεδα, είναι «χτισμένο» πάνω στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας, φιλοξενεί 50.000 κωδικούς προϊόντων, ενώ είναι ένα νέο concept που απηχεί το μοντέλο συνεργιών μεταξύ των δύο αλυσίδων (Public-MediaMarkt) που ανήκουν στον όμιλο.

Αναφορικά με τις επενδύσεις του 2022, αφορούν την ενίσχυση της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και ανακαινίσεις ή επεκτάσεις υφιστάμενων καταστημάτων. Πάντως, σύμφωνα με τον CEO της Public πλέον η εταιρεία έχει παρουσία στις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας και της Κύπρου, οπότε δεν προτίθεται να ανοίξει επιπλέον καταστήματα. Οι επενδύσεις στα καταστήματα θα αφορούν είτε μεταφορές σε μεγαλύτερους χώρους, είτε σε ανακαινίσεις ώστε να ταιριάζουν στο νέο προφίλ που θέλει ο όμιλος.

Σε ερώτηση για το αν η Public θα έχει παρουσία στο Ελληνικό, ο κ. Μπουρλάς τόνισε πως ο όμιλος σχεδιάζει να ανοίξει κατάστημα μέσα στο νέο retail park που προγραμματίζεται να δημιουργηθεί από τον όμιλο Fourlis μέσα στην έκταση του πρώην αεροδρομίου.

Τέλος, ο κ. Μπουρλάς σημείωσε πως ο Covid-19 επέφερε πλήγμα στα μεγέθη της Public το 2020 καθώς έκλεισαν τα καταστήματα για μήνες, οπότε καταγράφηκε πτώση πωλήσεων σε μονοψήφιο ποσοστό. Πάντως, τόνισε ότι ο όμιλος στοχεύει φέτος να πετύχει καλύτερες επιδόσεις ακόμη και από το 2019.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ