Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήEDITOR'S PICKSΝέες επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ για την Public τη διετία 2022 –...

Νέες επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ για την Public τη διετία 2022 – 2023

Νέο μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα 100 εκατ. ευρώ για τη διετία 2022 – 2023 ανακοίνωσε χθες η διοίκηση του Public Group, με τη δημιουργία «νέας γενιάς» καταστημάτων, με στόχο την ευελιξία, την έμφαση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, τις πρωτοποριακές ψηφιακές πληρωμές και τη διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας.

Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος των Public Ρόμπυ Μπουρλάς κατά τη διάρκεια συνάντησης με δημοσιογράφους στα κεντρικά του Olympia Group, όπου ανήκει η εταιρεία, στη Νέα Κηφισιά, φέτος για πρώτη φορά στην ιστορία αλυσίδα θα ξεπεράσει τα 500 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις.

Για το διάστημα 2022-2023, το Public Group επενδύει 10  εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση 32 φυσικών καταστημάτων και τη μετατροπή τους σε καταστήματα «νέας γενιάς». Σε αυτή την προσπάθεια εντάσσονται και τα 13 καταστήματα MediaMarkt τα οποία εναρμονίζονται με την ολοκληρωμένη εμπειρία που επιδιώκει να προσφέρει ο κορυφαίος omnichannel retailer.

Παράλληλα, το brand Public εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία των Μικρών και Μεγάλων Οικιακών Συσκευών, που ήδη προσφέρονται σε 17 καταστήματα Public στην Ελλάδα και την Κύπρο, έχοντας κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών. Μάλιστα, μέσα σε μόλις τρεις μήνες από το δυναμικό λανσάρισμα στις οικιακές συσκευές, οι συνολικές πωλήσεις οικιακών συσκευών στο Public Group ανέρχονται στο 20% του τζίρου.

Ο στρατηγικός σχεδιασμός αποδίδει, με αύξηση μεριδίων σε όλες τις κατηγορίες και αύξηση πωλήσεων 10% το πρώτο εννεάμηνο του 2022, σε σχέση με το 2021 σε Ελλάδα και Κύπρο. Το 2021, χρονιά μετασχηματισμού της εταιρίας, η λειτουργική κερδοφορία αυξήθηκε στα 2.2 εκατομμύρια ευρώ από 1.4 εκατομμύρια ευρώ το 2020. 

Συνάμα, ο επενδυτικός βραχίονας Public Capital Partners, ο οποίος ήδη, σήμερα συμμετέχει σε funds όπως το Endeavor Catalyst Fund IV και το Venture Friends υλοποιεί επενδύσεις σε καινοτόμες, scale up εταιρείες, ύψους 20 εκατ. ευρώ. Έτσι, στο πλαίσιο της νέας δυναμικής στρατηγικής Public², ο οργανισμός επενδύει σε ένα μοναδικό οικοσύστημα καινοτόμων νεοφυών εταιρειών, ταλέντων και τεχνολογίας, μετασχηματίζοντας το Public Group σε έναν προορισμό σύγχρονων αγοραστικών εμπειριών, με επίκεντρο τις αναδυόμενες ανάγκες του καταναλωτή.

Στους άλλους τομείς που πραγματοποιεί επενδύσεις η εταιρεία περιλαμβάνονται αυτός της τεχνολογικής εκπαίδευσης (ed tech), της υπηρεσίας delivery που εξυπηρετεί τις online αγορές, αλλά και αυτός των ψηφιακών μέσων και συγκεκριμένα τα audiobooks (ηλεκτρονικές εκδόσεις βιβλίων σε αρχεία ήχου).

Στον τομέα των παραδόσεων, εκτός από την υπηρεσία Next Day Delivery για 100.000 προϊόντα και τη δυνατότητα παράδοσης, εγκατάστασης και ανακύκλωσης μεγάλων οικιακών συσκευών με μία επίσκεψη, σε μεγάλες πόλεις της ηπειρωτικής Ελλάδας, η εταιρεία με στόχο να καλύψει την ανάγκη του καταναλωτή για 24/7 παραλαβές συνεργάζεται ήδη με το μεγαλύτερο και ταχέως αναπτυσσόμενο lockers δίκτυο της χώρας Box Now, προσφέροντας ευέλικτες και άμεσες παραδόσεις, σε πάνω από 1.000 σημεία.

Στο 25% οι ηλεκτρονικές πωλήσεις

Ήδη, οι πωλήσεις στα omnichannel κανάλια της εταιρείας ξεπερνούν το 25% του τζίρου, μακράν το υψηλότερο ποσοστό σε όλη την ελληνική αγορά. Όπως τονίστηκε χθες, το Public Group για να μπορέσει να υποστηρίξει αυτές τις υπηρεσίες ταχύτατης παράδοσης, έχει επενδύσει στις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις αποθηκών eCommerce σε Ελλάδα και Κύπρο που ξεπερνούν τα τέσσερα στρέμματα (40.000 τ.μ.).

Παράλληλα, εξελίσσεται και η συνεργασία με την iRepair σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ τα 15 iRepair σημεία του δικτύου Public θα αυξηθούν σε 62 έως το τέλος του 2023.

Η εταιρεία επενδύει και στο ανθρώπινο της δυναμικό με νέες πρωτοβουλίες εκπαίδευσης, ανάπτυξης και επιβράβευσης, λειτουργώντας ως «φυτώριο» ανάδειξης στελεχών μέσα από τους υπάρχοντες εργαζόμενους. Το 50% περίπου των 2.500 εργαζομένων της Public είναι γυναίκες, εκ των οποίων περίπου το 32% εξ αυτών έχουν διευθυντικές θέσεις.

Τέλος, χάρη στα προγράμματα κοινωνικής συνεισφοράς της εταιρείας πάνω από 100.000 προϊόντα βρήκαν δεύτερη ζωή σε 15 κοινωνικούς φορείς και ψηφιακές βιβλιοθήκες δημιουργήθηκαν σε 12 απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας, στηρίζοντας την ισότιμη πρόσβαση στην ψηφιακή εκπαίδευση.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ