Πέμπτη, 20 Ιουνίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤΟΥΡΙΣΜΟΣΝέα Υόρκη: Μαγνήτης η Ελλάδα για τον luxury τουρισμό 

Νέα Υόρκη: Μαγνήτης η Ελλάδα για τον luxury τουρισμό 

Ψήφο εμπιστοσύνης δίνουν οι Αμερικανοί στον ελληνικό τουρισμό πολυτελείας. Το παραπάνω συμπέρασμα κατέδειξε η  κορυφαία εκδήλωση προώθησης του Ελληνικού luxury Τουρισμού στις ΗΠΑ, που διοργάνωσε η Tourism Media & Events στη Νέα Υόρκη, την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023 στο χώρο εκδηλώσεων-εστιατόριο Κύμα Flatiron στο Μανχάταν.

Συμμετείχαν 14 ελληνικές εταιρείες, περιφέρειες, δήμοι, ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις οι οποίοι συνάντησαν 63 πράκτορες και 6 διακεκριμένους δημοσιογράφους από τις Ηνωμένες πολιτείες.

Η εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε στην καρδιά του Μανχάταν, τελέστηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης Τροφίμων και της Ελληνικής Πρεσβείας στην Ουάσιγκτον.

Τιμώμενη Περιφέρεια ήταν η Περιφέρεια Αττικής και επίσημος Χορηγός αερομεταφορών η Aegean Airlines

Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», η Fraport Greece, o OργανισμόςΛιμένος Θεσσαλονίκης και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας.

Παρουσιάσεις έγιναν από την περιφέρεια Αττικής με την κα Αθηνά Κολυβάπροϊστάμενη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής, από την Περιφέρεια Κρήτης, με τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Περιφέρειας Κρήτης και μέλος της Περιφερειακής Οικονομικής Επιτροπής Κρήτης, Δρ. Κυριάκο Γ. Κώτσογλου και από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με τον κ. Μιλτιάδη Νικολάου επικεφαλής του τμήματος Τουρισμού της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Το event, με αιχμή την αγορά των Η.Π.Α, αποτέλεσε  ένα ακόμη βήμα της Tourism Media & Events, στην κατεύθυνση ενίσχυσης του τουρισμού πολυτελείας της Ελλάδας.

Ενθουσιασμένοι φέρονται να είναι όλοι οι επαγγελματίες του τουρισμού που ταξίδεψαν από την Ελλάδα δεδομένου ότι πραγματοποίησαν άνω των 20 ραντεβού έκαστος. 

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης οι Αμερικανοί επαγγελματίες του τουρισμού είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν νέους προορισμούς και προϊόντα από την ελληνική τουριστική αγορά. 

Όπως προαναφέρθηκε διενεργήθηκαν εκατοντάδες ουσιαστικά ραντεβού και σημαντικές συναντήσεις B2B, που έδωσαν  την δυνατότητα σε όλους τους συμμετέχοντες, για περισσότερη δικτύωση  με εκπροσώπους αμερικανικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό πολυτελείας.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ