Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚΟΙΝΩΝΙΑΜΕΤΑΦΟΡΕΣΑντίστροφη μέτρηση για την επέκταση του μετρό στον Πειραιά

Αντίστροφη μέτρηση για την επέκταση του μετρό στον Πειραιά

Σε τροχιά έχουν εισέλθει τα δοκιμαστικά δρομολόγια της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό από την Νίκαια έως το λιμάνι του Πειραιά. Τα δοκιμαστικά δρομολόγια ξεκινούν (ήδη από τις 31 Ιουλίου) από τον υφιστάμενο τερματικό σταθμό «Νίκαια», συνεχίζουν την πορεία τους διερχόμενοι από τους τρεις νέους σταθμούς και καταλήγουν στο τέρμα της γραμμής που είναι το Φρέαρ Δηληγιάννη, κάτω από την οδό Λαμπράκη. Το ερχόμενο Σαββατοκύριακο (27 και 28 Αυγούστου) οι συρμοί της γραμμής 3 θα τερματίζουν στον σταθμό «Αγία Μαρίνα» προκειμένου να γίνουν εκτενέστερα τα δοκιμαστικά δρομολόγια. Έτσι για το ερχόμενο Σαββατοκύριακο οι επιβάτες δεν θα εξυπηρετούνται από τους σταθμούς «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια» που θα παραμείνουν κλειστοί για δύο ημέρες.

Τα δοκιμαστικά δρομολόγια ολοκληρώνουν τους ελέγχους στα συστήματα σηματοδότησης ενώ θα έχουν πραγματοποιηθεί και πιλοτικές δοκιμές με όλους τους τύπους συρμών που κινούνται στο δίκτυο του μετρό της Αθήνας.

Μόλις ολοκληρωθούν οι δοκιμαστικές διαδρομές και παραδοθεί σε εμπορική λειτουργία η επέκταση το επιβατικό κοινό θα έχει στη διάθεσή του τρεις νέους σταθμούς «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο». Ο έως τώρα προγραμματισμός θέλει τα πρώτα δρομολόγια να εκτελούνται με επιβάτες προς τα τέλη Σεπτεμβρίου. Οι τελευταίες εργασίες ολοκλήρωσης των σταθμών προχωρούν και ήδη οι σταθμοί παρουσιάζουν εικόνα έτοιμου σταθμού.

Με την λειτουργία της επέκτασης αυτής, ο Δήμος Πειραιά θα αυξήσει το σύνολο των σταθμών Μετρό που διαθέτει από δύο σήμερα (στη γραμμή 1, οι σταθμοί «Φάληρο» και «Πειραιάς» σε πέντε καθώς και οι 3 παραπάνω σταθμοί είναι στα διοικητικά του όρια.

Παράλληλα ο σταθμός «Πειραιάς» θα μετατραπεί στον μεγαλύτερο συγκοινωνιακός κόμβο της Αττικής, καθώς σε ακτίνα 200 μέτρων θα συγκεντρώνονται δύο σταθμοί Μετρό, ο τερματικός του Τραμ, ο τερματικός του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ αλλά και πλοία ακτοπλοΐας.

Στο μεταξύ αποκαθίσταται σταδιακά και το επιφανειακό, οδικό δίκτυο κάτω από το οποίο διέρχεται η επέκταση του μέσου. Ήδη μέρος του δρόμου που είχε καταληφθεί για τις ανάγκες κατασκευής του σταθμού έχει δοθεί στην κυκλοφορία. Αυτό καθώς από την έναρξη κατασκευής του σταθμού “Πειραιάς” είχε καταληφθεί μέρος του λιμανιού για να μπορέσει να διεξάγεται απρόσκοπτα η κυκλοφορία στην περιοχή καθώς ο δρόμος μπροστά από τον σταθμό του Μετρό της γραμμής 1 έγινε εργοταξιακός χώρος για να μπορέσει να κατασκευαστεί ο σταθμός. Σχεδόν έτοιμη είναι και η πλατεία Δημοτικού Θεάτρου που επίσης είχε καταληφθεί για την κατασκευή του σταθμού. Η πλατεία θα δοθεί στο κοινό με τη μορφή που είχε πριν από 10 χρόνια.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ