Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΑναπτυξιακή πορεία για την COSMOTE e-Value που περιλαμβάνεται στα καλύτερα contact centers της Ευρώπης

Αναπτυξιακή πορεία για την COSMOTE e-Value που περιλαμβάνεται στα καλύτερα contact centers της Ευρώπης

Μία ακόμη χρονιά ανάπτυξης διέγραψε η COSMOTE e-Value, ένα από τα μεγαλύτερα contact centers, η οποία σημείωσε αύξηση στον κύκλο εργασιών της, μεγαλύτερη από 35% το 2021, αναλαμβάνοντας νέα μεγάλα έργα για εταιρείες και οργανισμούς από τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.

Η αναπτυξιακή της πορεία σε συνδυασμό με την άριστη εμπειρία που προσφέρει στους πελάτες της, επιβραβεύτηκε με τρεις διακρίσεις στα φετινά European Contact Center & Customer Service Awards, την πιο σημαντική Ευρωπαϊκή διοργάνωση για τον κλάδο, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, και στην οποία έλαβαν μέρος πολυεθνικές εταιρείες Outsourcing και μεγάλα διεθνή brands από 32 ευρωπαϊκές χώρες. 

Ειδικότερα, η εταιρεία απέσπασε Χρυσό βραβείο στηνκατηγορία Most Effective Management of Peak Demand για την αποτελεσματική συνεργασία της με το ΔΕΔΔΗΕ σε περιόδους κρίσεων και αυξημένων αναγκών εξυπηρέτησης και υποστήριξης των πολιτών. Χάρη στην τεχνογνωσία, την ευελιξία και το καταρτισμένο προσωπικό που διαθέτει, η COSMOTE e-Value διαχειρίστηκε αποτελεσματικά έως και πενταπλάσια κίνηση. 

Επιπλέον, τιμήθηκε με Silver βραβείο στην κατηγορία BestInnovation in Customer Service για το σύστημα AI εξυπηρέτησης «COSMOTE AI Personal Assistant». Ο Προσωπικός Βοηθός της COSMOTE, που σχεδιάστηκε από την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της COSMOTE e-Value, αντιλαμβάνεται και απαντά σε φυσική γλώσσα,καθοδηγώντας τους πελάτες μέσα στο Chat και το Τηλεφωνικό Κέντρο.

Στην COSMOTE e-Value απονεμήθηκε, επίσης, Bronzeβραβείο στην κατηγορία Best Pan-European Contact CentreOperation για την άριστη εξυπηρέτηση που προσφέρει σε πελάτες της σε όλη την Ευρώπη από τις εγκαταστάσεις της σε Ελλάδα και Ρουμανία.

«Τα σπουδαία αυτά ευρωπαϊκά βραβεία αποτελούνέμπρακτη αναγνώριση των προσπαθειών που καταβάλλουν καθημερινά όλοι οι εργαζόμενοι στην COSMOTE e-Value για την παροχή άριστης εμπειρίας επικοινωνίας, εξυπηρέτησης και υποστήριξης. Αποτελούν ένα ακόμη κίνητρο για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι, ώστε να αποτελούμε την κορυφαία επιλογή για όσους θέλουν να αναθέσουν σε αξιόπιστο εξωτερικό συνεργάτη τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών τους, εντός και εκτός συνόρων.», δήλωσε ο Chief Customer OperationsOfficer Ομίλου ΟΤΕ και CEO COSMOTE e-Value A.E. & e-Value International S.A., κ. Θανάσης Στράτος.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ