Σάββατο, 24 Φεβρουαρίου, 2024
ΑρχικήEDITOR'S PICKSΑλ. Εξάρχου (Intrakat): Το Νοέμβριο του 2024 ξεκινάει το μετρό Θεσσαλονίκης

Αλ. Εξάρχου (Intrakat): Το Νοέμβριο του 2024 ξεκινάει το μετρό Θεσσαλονίκης

Με τη φράση, «το Νοέμβριο του 2024 θα κόβουμε εισιτήριο και θα μπαίνουμε στο μετρό Θεσσαλονίκης», ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Intrakat Αλέξανδρος Εξάρχου έδωσε το στίγμα της πορείας των έργων του μετρό Θεσσαλονίκης, μιλώντας χθες το βράδυ σε συνάντηση με δημοσιογράφους στην Αθήνα.

Είναι η πρώτη φορά που δίνεται τόσο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για το μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ αν όλα κυλήσουν σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Εξάρχου, τότε σημαίνει πως ένα έργο που… στοίχειωσε την πόλη για δεκαετίες, πλέον θέλει λιγότερο από ένα χρόνο για να ανάψει τις μηχανές.

Θυμίζουμε πως η εταιρεία Άκτωρ, την οποία εξαγόρασε η Intrakat κατασκευάζει το έργο, έχοντας ιδιαίτερη εξειδίκευση στα πλέον κομβικά και εξειδικευμένα έργα στην Ελλάδα και διεθνώς, ενώ έχει κατασκευάσει και τη «Χρυσή Γραμμή» του μετρό στη Ντόχα του Κατάρ.

Όπως αποκάλυψε χθες ο ισχυρός άντρας της Intrakat και εκ των μετόχων του επενδυτικού ομίλου Thrivest Holding, ο όμιλος Intrakat παρείχε ρευστότητα ζωτικών κεφαλαίων ύψους 85 εκατ. ευρώ στην Άκτωρ μετά την εξαγορά, προκειμένου να καλυφθούν ομαλά όλες οι τρέχουσες υποχρεώσεις της εταιρείας. Όπως είπε, είναι ποσό που είχε ήδη προ-εκτιμηθεί και πρόκειται να ανακτηθεί πλήρως από τον όμιλο.

Ο κ. Εξάρχου απέκλεισε το ενδεχόμενο νέας αύξησης κεφαλαίου στην Intrakat σε αυτή τη φάση, ενώ επισήμανε πως ο όμιλος πλέον, έχοντας την τεχνογνωσία για κάθε είδους έργο, στοχεύει να συμμετέχει σε κάθε διαγωνισμό που θα κρίνει ότι μπορεί να διεκπεραιώσει και να βγει με κέρδος. Πλέον, οι Intrakat και Άκτωρ έχουν αθροιστικά ανεκτέλεστο κοντά στα 5 δισ. ευρώ και στόχος είναι να «τρέξουν» τα έργα, με έμφαση την Ελλάδα και τη Ρουμανία που είναι οι δύο χώρες αιχμής.

Αναφορικά με τη Ρουμανία, όπου ο Άκτωρας έχει εδώ και πολλά χρόνια πολύ ισχυρή παρουσία και είναι μια οικονομία με γοργούς ρυθμούς ανάπτυξης, ο κ. Εξάρχου τόνισε πως ο όμιλος θα κινηθεί δυναμικά και επιθετικά ως προς τη διεκδίκηση νέων έργων υποδομών, στοχεύοντας σε ανεκτέλεστο που δύναται να ανέλθει έως και τα 2,5 δισ. ευρώ. Την ίδια ώρα, απέκλεισε το ενδεχόμενο περαιτέρω… απλώματος για την Intrakat και σε άλλες χώρες των Βαλκανίων.

spot_img
spot_img

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ