Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣFraport Greece: Μειώνει τις χρεώσεις αεροδρομίου για τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο, Μάρτιο...

Fraport Greece: Μειώνει τις χρεώσεις αεροδρομίου για τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο, Μάρτιο και Απρίλιο

Επιδότηση στις  χρεώσεις των αεροδρομίων που κυμαίνεται από 25% έως 50% προσφέρει η Fraport Greece με στόχο να ενθαρρύνει  τους αερομεταφορείς να προγραμματίσουν την έναρξη του πτητικού τους έργου νωρίτερα ή ακόμα και την παράτασή του πέραν της περιόδου αιχμής. Το κίνητρο τίθεται σε εφαρμογή από τον Οκτώβριο του 2023 και θα αφορά στους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο, Μάρτιο και Απρίλιο.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση:

Η Fraport Greece παραμένοντας συνεπής στη δέσμευσή της για τη στήριξη του ελληνικού τουρισμού, συμβάλλει έμπρακτα στην εθνική προσπάθεια για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου με την εφαρμογή νέου αναπτυξιακού κινήτρου για την προσέλκυση επιπλέον επιβατών κατά τους περιφερειακούς μήνες.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποτελεί συνέχεια του προγράμματος που η εταιρία είχε εισαγάγει το 2018 και το οποίο βρίσκεται ακόμα σε ισχύ και αφορά  στην εισαγωγή νέων διεθνών δρομολογίων κατά τους χειμερινούς μήνες.

Το νέο αυτό κίνητρο που σχεδιάστηκε με γνώμονα τις ανάγκες των αεροπορικών εταιριών και την περαιτέρω στρατηγική προώθηση των 14 προορισμών στους οποίους  δραστηριοποιείται η Fraport Greece, προσφέρει σημαντική επιδότηση στις  χρεώσεις των αεροδρομίων που κυμαίνεται από 25% έως 50%, ενθαρρύνοντας τους αερομεταφορείς να προγραμματίσουν την έναρξη του πτητικού τους έργου νωρίτερα ή ακόμα και την παράτασή του πέραν της περιόδου αιχμής. Το κίνητρο τίθεται σε εφαρμογή από τον Οκτώβριο του 2023 και θα αφορά στους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο, Μάρτιο και Απρίλιο.

Με αφορμή την εισαγωγή του συγκεκριμένου αναπτυξιακού κινήτρου, ο Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece, κ. Γιώργος Βήλος, δήλωσε: «Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου αποτελεί εθνικό στόχο. Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε τη διαχείριση των 14 αεροδρομίων,  η προώθηση των προορισμών που εξυπηρετούμε στις αγορές του εξωτερικού καθώς και η μείωση της εποχικότητας αποτελούν στρατηγικές μας προτεραιότητες. Στο πλαίσιο αυτό και λαμβάνοντας υπόψη τα ζητούμενα των αεροπορικών εταιρειών και των τοπικών κοινωνιών, σχεδιάσαμε αυτό το νέο αναπτυξιακό κίνητρο, στηρίζοντας έμπρακτα την εθνική  προσπάθεια για την προσέλκυση επιπλέον τουριστικών ροών κατά τους μήνες χαμηλής ζήτησης».

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ