“Το 2024, σηματοδοτεί έναν νέο κύκλο ανάπτυξης για τη Wyndham Hotels & Resorts στην Ελλάδα, καθώς εκκινεί τη διαδικασία ενίσχυσης της παρουσίας της σε δημοφιλείς προορισμούς και σε προορισμούς με χαμηλότερη τουριστική διείσδυση αλλά σημαντικές προοπτικές εξέλιξης.”
Αυτό αναφέρει ο Περιφερειακός Διευθυντής Νοτίου και Ανατολικής Ευρώπης της Wyndham Hotels & Resorts κ. Βασίλης Θεμελίδης, στο Greek Market Report | Hotel Investments 2024 – 2027 της Travelworks Public Relations.
“Ήδη τα μηνύματα από την ελληνική ξενοδοχειακή αγορά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, καθώς καταγράφεται ενεργό ενδιαφέρον για νέες προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων της Wyndham Hotels & Resorts” σημειώνει και προσθέτει:
“Η Wyndham Hotels & Resorts είναι η μεγαλύτερη εταιρεία franchising ξενοδοχείων στον κόσμο, με περίπου 9.200 ξενοδοχεία δυναμικότητας 872.000 δωματίων σε περισσότερες από 95 χώρες, σε 6 ηπείρους. Η εταιρεία διαχειρίζεται ένα χαρτοφυλάκιο 24 εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένων των Super 8®, Days Inn®, Ramada®, Dolce, Tryp, Vienna House, Registry Collection, Trademark Collection® και Wyndham®. Το βραβευμένο πρόγραμμα επιβράβευσης Wyndham Rewards® προσφέρει σε πάνω από 106 εκατ. εγγεγραμμένα μέλη την ευκαιρία να εξαργυρώσουν πόντους σε χιλιάδες ξενοδοχεία, θέρετρα, κλαμπ διακοπών και εξοχικές κατοικίες παγκοσμίως.
Στην Ελλάδα, η Wyndham Hotels & Resorts συνεργάζεται μέχρι στιγμής με 13 ξενοδοχεία εκ των οποίων τρία στην Αθήνα, δύο στο Λουτράκι, και από ένα στη Βραυρώνα, στη Νέα Μάκρη, στη Θεσσαλονίκη, στη Χαλκιδική, στην Αλεξανδρούπολη, στην Κέρκυρα, στη Ρόδο και στην Κρήτη.
Η επιτυχής προσέγγιση της ελληνικής αγοράς, με απτά αποτελέσματα για τους ξενοδόχους μέχρι σήμερα, αποτελεί μία ισχυρή βάση για τη διαμόρφωση των νέων συνεργασιών της αλυσίδας στη χώρα μας. Παράλληλα, η θέση ισχύος που κατέχει η Wyndham Hotels & Resorts σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε παγκόσμιο επίπεδο, μπορεί να προσφέρει όλα τα εκείνα τα πλεονεκτήματα που χρειάζεται ένας ξενοδόχος για να ανταποκριθεί στις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες των επισκεπτών διεθνώς. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι η αλυσίδα δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ενδυνάμωση των κρατήσεων από κύριες αγορές όπως είναι η αμερικάνικη αγορά, αλλά και στην αύξηση των τουριστικών ροών από τις αναπτυσσόμενες αγορές της Κεντρικής Ασίας, της Λατινικής Αμερικής και της Ινδίας.
Ο επιχειρησιακός σχεδιασμός της αλυσίδας, προβλέπει μεταξύ άλλων την ενίσχυση της παρουσίας της σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς διεθνώς ελληνικούς προορισμούς, την ένταξη υφιστάμενων ξενοδοχειακών μονάδων με τις απαραίτητες προσαρμογές σε soft brands της όπως το Trademark Collection by Wyndham και το Registry Collection Hotels και τη διείσδυση στην αγορά των branded residences. Επιπλέον, υψηλά στην ατζέντα των προτεραιοτήτων βρίσκονται η περαιτέρω ανάδειξη των πλεονεκτημάτων του προγράμματος επιβράβευσης Wyndham Rewards®, η σημασία των εκπαιδεύσεων προσωπικού και η δημιουργία talent hub στην Αθήνα με σκοπό την ανάπτυξη της αγοράς και την υποστήριξη των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων.
Να σημειωθεί ότι η Wyndham Hotels & Resorts εφαρμόζει τις διεθνείς πρακτικές βιωσιμότητας μέσω του προγράμματος Wyndham Green. Με την εφαρμογή του προγράμματος, αντιμετωπίζονται προληπτικά βασικά ζητήματα που απασχολούν τον παγκόσμιο τουρισμό, όπως η κλιματική αλλαγή, η ενεργειακή απόδοση, η εξοικονόμηση νερού, η μείωση της ποσότητας απορριμμάτων με ανακύκλωση και ελαχιστοποίηση των πλαστικών μιας χρήσης και την προστασία φυσικών οικοτόπων. Στο πλαίσιο αυτό, η αλυσίδα υποστηρίζει, παρακολουθεί, πιστοποιεί και προβάλλει τις προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση των ξενοδοχείων του δικτύου της.”