Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΝέα πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management η Ντανιέλα Μάλο

Νέα πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management η Ντανιέλα Μάλο

Η Ντανιέλα Μάλο θα ηγείται πλέον της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ), ύστερα από ανασυγκρότηση του Διοικητικού Συμβουλίου.

Τις ευθύνες της προέδρου αναλαμβάνει η κ.Μάλο μετά την παραίτηση της απερχόμενης προέδρου, Σοφίας Νάσιου, για προσωπικούς λόγους.

Η νέα ηγεσία εξελέγη ομόφωνα κατά τις αρχαιρεσίες του Διοικητικού Συμβουλίου της 24ης Μαρτίου 2021.

Το Διοικητικό Συμβούλιο ανασυγκροτήθηκε ως εξής:

Ντανιέλα Μάλο, Πρόεδρος

Παναγιώτης Μπατζιόλας, Αντιπρόεδρος & Συντονιστής Ομάδας Επικοινωνίας

Παναγιώτης Κοσμαράς, Γενικός Γραμματέας

Νεκτάριος Μανάτος, Ταμίας

Μάνος Χριστοδουλάκης, Μέλος

Παύλος Νικολάου, Μέλος & Συντονιστής Ομάδας Εκπαίδευσης

Κωνσταντίνος Ψυχούλης, Μέλος, Συντονιστής 13ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management

Ηλίας Στενός, Αναπληρωματικό Μέλος

Μετά την εκλογή της η νέα πρόεδρος εξέφρασε τις ευχαριστίες της σε όλους τους συναδέλφους  της για την εμπιστοσύνη και κατά τις δηλώσεις της δεσμεύτηκε να την ανταποδώσει, υπηρετώντας με σθένος και συνέπεια το όραμα και την αποστολή της Ε.Ε.Φα.Μ.

«Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, θα εργαστούμε όλοι μαζί για τη διασφάλιση της βέλτιστης εκπαίδευσης, ενδυνάμωσης και διασύνδεσης των στελεχών της Φαρμακοβιομηχανίας, ώστε να δικαιώσουμε τον ρόλο της Εταιρείας μας ως μοχλού συνολικής προαγωγής του φαρμακευτικού κλάδου. Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου, θα ήθελα να εκφράσω τις εγκάρδιες ευχαριστίες μας στη Σοφία Νάσιου για τη μέγιστη συνεισφορά της στο έργο και την εξέλιξη της Ε.Ε.Φα.Μ.» ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Μάλο.

Άξιο λόγου είναι ότι η  κ. Μάλο  υπηρετεί ως Marketing Manager στη φαρμακευτική εταιρεία ΒΙΑΝ, με εξειδίκευση στη διαχείριση προϊόντων ΜΗΣΥΦΑ και προϊόντων Αυτοφροντίδας.  Στο βιογραφικό της αναφέρεται ότι την τελευταία επταετία  είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση κορυφαίων προϊόντων Αυτοφροντίδας στην Ελλάδα, εφαρμόζοντας 3600 προσέγγιση μάρκετινγκ και επιτυγχάνοντας σημαντικό βαθμό ανάπτυξης.

Ως προς την πείρα της, η κ. Μάλο έχει διατελέσει Product Manager, Digital Manager, Market Research Manager και Key Account Manager για ένα ευρύ φάσμα προϊόντων Αυτοφροντίδας σε εταιρείες του χώρου της υγείας. Αρχή της σταδιοδρομίας της αποτέλεσε το Ινστιτούτο Ελληνικών Εξαγωγών Ελλάδος, με τη συμμετοχή στη συγγραφή μελετών για την πορεία των ελληνικών εξαγωγών καθώς και των διμερών σχέσεων της Ελλάδας με άλλες χώρες. Τέλος, σημειώνεται πως η κ. Μάλο είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Μάρκετινγκ και Ψηφιακής Επικοινωνίας από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πτυχιούχος Διεθνούς Εμπορίου.

spot_img
spot_img

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ